74 کشور در صف اسکار 2021 قرار گرفتند، نماینده فیلیپین معرفی گردید

به گزارش مرد کوچک، با معرفی نماینده فیلیپین پس از نمایندگان ایتالیا و ایرلند در روز سه شنبه به آموزشگاه اسکار، شمار حاضران در صف رقابت اسکار 2021 به 74 کشور رسید.

74 کشور در صف اسکار 2021 قرار گرفتند، نماینده فیلیپین معرفی گردید

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ورایتی، فیلم میندانائو از فیلیپین جدیدترین فیلمی است که برای شرکت در بخش بهترین فیلم بلند بین المللی به آموزشگاه اسکار معرفی گردید.

میندانائو به کارگردانی بریلانته مندوزا درامی جنگی است که دیروز سه شنبه 25 نوامبر از سوی آموزشگاه فیلم فیلیپین نمایندگی کشورش برای اسکار را برعهده گرفت و ویوین ولِز بازیگر و مدیر آموزشگاه فیلیپین خبر آن را اظهار داشت.

داستان فیلم همزمان درباره 2 موضوع است: زنی مسلمان با بازی جودی آن سانتوس که در خانه است و از دخترش که مبتلا به سرطان است مراقبت می نماید و در عین حال همسرش که امدادگر پزشکی جنگی است و نزدیک مرزهای نبرد در ماگوندانائو خدمت می نماید.

میندانائو نخستین بار در اکتبر سال پیش در جشنواره بین المللی فیلم بوسان 2019 اکران شد و بعد در جشنواره قاهره و کلکته به نمایش درآمد. سانتوس برای ایفای این نقش جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره بین المللی قاهره دریافت کرد.

این فیلم موفقیت خودش را در جشنواره فیلم مترو مانیل ادامه داد و 11 جایزه برد که شامل بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن برای جودی آن سانتوس بود.

مندوزا از نام های عظیم در جشنواره هاست و فیلم هایش از جمله کیناتای و مقبره تای جوایز متعددی دریافت نموده اند.

این دومین فیلم مندوزا پس از ما رزا در سال 2016 است که از سوی فیلیپین به اسکار فرستاده می گردد.

این کشور از سال 2000 به بعد تقریباً هر سال نماینده ای برای اسکار معرفی نموده اما هرگز فیلمی از آن به فهرست منتخب ها راه نیافته است.

از سوی دیگر ایتالیا نیز روز پیش با مستند شب جیانفرانکو رزی وارد رقابت اسکار شد. درام تاریخی هیولا ساخته تام سالیوان از سوی ایرلند نیز همزمان به آموزشگاه اسکار معرفی گردید.

آماده شدن برای با هم بودن برای یک مدت نامعلوم به کارگردانی لیلی هوروَت از مجارستان، سال قدیمی مبارک ساخته ناواپل تامرونگ راتاناریت از سوی تایلند، ترانه های سلیمان به کارگردانی آرمان نشانیان از ارمنستان، مستند بابنکو: به من بگو کی می میرم ساخته باربارا پاز از برزیل، 2000 ترانه از فریده ساخته یالکین تایچیف از ازبکستان، گوش کن ساخته آنا روشا د سوسا از پرتغال و 200 متر ساخته امین نایفه از اردن دیگر فیلم های جدیدی هستند که به اسکار معرفی گردیده اند.

از میان فیلم های معرفی گردیده فهرست کوتاه نامزدهای بخش فیلم بین المللی شامل 10 فیلم، 9 فوریه 2021 (21 بهمن 1399) منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1264

به "74 کشور در صف اسکار 2021 قرار گرفتند، نماینده فیلیپین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "74 کشور در صف اسکار 2021 قرار گرفتند، نماینده فیلیپین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید