7 اکسسوری ترند پاییز 2024 که باید در استایل خود بهره ببرید

به گزارش مرد کوچک، یک اکسسوری مناسب که درست انتخاب شده باشد همان چیزی است که می تواند استایل میانه شما را به سطح عالی ارتقا دهد. گاهی اوقات، استایل شما برای کامل شدن فقط به یک چیز احتیاج دارد که می تواند یک کیف دستی با رنگ خاص، یک عینک آفتابی معمولی یا حتی یک کمربند ساده و شیک باشد. همه ما برای تغییر استایل با لباس هایی که از قبل داریم و استفاده از عناصر اصلی کمد لباسمان در فصل های دیگر سال به اکسسوری ها احتیاج داریم. وقتی از اکسسوری ترند 2024 صحبت می گردد، باید بگوییم نمی توان آن ها را از شدت خاص و مجذوب کننده بودن نادیده گرفت. به همین علت در این مطلب از خبرنگاران مگ ما هفت اکسسوری ترند که بیشترین تأثیر را در پاییز 2024 دارند به شما معرفی می کنیم.

7 اکسسوری ترند پاییز 2024 که باید در استایل خود بهره ببرید

اهمیت خرید اکسسوری ترند

اکسسوری ها به یک استایل معمولی جلوه می بخشند درست مانند یک کیک اسفنجی ساده که تا زمانی با فراستینگ و تاپینگ پر نشده باشد، ظاهر چندان مجذوب نماینده و وسوسه نماینده ای ندارد. اکسسوری ها در واقع نوعی سرمایه گذاری هستند زیرا این قطعات به استایل فرد شخصیت می دهند. اکسسوری ها ممکن است اقلام کوچکی باشند اما این قدرت را دارند که ظاهر فرد را تکمیل نمایند و درعین حال سلیقه، سبک و ترجیحات هر کسی را به خوبی نشان بدهند.

اگر هنوز متقاعد نشدید که چرا اکسسوری ها در این حد مورد علاقه زنان و مردان در هر سنی هستند، در ادامه ما دلایل کافی برای نشان دادن اهمیت اکسسوری در استایل را گفتیم.

1- اکسسوری ترند به استایل متفاوت لباس ها یاری می نمایند

اگر مجموعه ای از اکسسوری در کمد خود دارید باید بگوییم که احتیاجی نیست لباس هایی متفاوت بخرید. لباس تکراری با اکسسوری مناسب اشکالی ندارد. به عنوان مثال یک لباس ساده با یک گردن بند و یک جفت گوشواره زیبا بپوشید. همان لباس را با چند دستبند ظریف و یک جفت گوشواره هم رنگ بپوشید. به همین سادگی و تنها با تغییر اکسسوری می توانید چندین استایل مجذوب نماینده طراحی کنید. اکسسوری ها و لباس ها برترین شریک هم هستند و می توانند ظاهر و کارکرد همدیگر را بهبود بدهند.

2- اکسسوری، امضای شخصی شما است

هیچ استایلی دقیقاً با استایل دیگر یکسان نیستند پس اگر می خواهید امضای شخصی خود را در استایلتان بیشتر به رخ بکشید، باید اکسسوری مناسب بخرید. به عنوان مثال دو نفر که لباس یکسانی پوشیدند را تصور کنید. اگر هر کدام از این دو نفر از اکسسوری های متفاوت در استایل خود استفاده نمایند به راحتی می توانند فردیت و سبک شخصی خود را نشان دهند. قدرت این آیتم های کوچک به قدری است که می توانند شخصیت شما به حدی تقویت نمایند که هرگز فکرش را هم نمی کردید.

3- در پول و زمان خرید صرفه جویی می نماید

خرید اکسسوری نسبتاً ساده تر و سریع تر از خرید آیتم های اصلی استایل مانند لباس است. هنگام خرید آن ها فقط باید چند نکته را در نظر بگیرید: اینکه رنگ اکسسوری موردنظرتان چقدر با پوست شما مطابقت دارد، مقدار آن برای شما مناسب است یا خیر و بعلاوه توجه به مقدار تأثیرگذاری آن روی تقویت استایلتان.

در واقع خرید لباس مستلزم صرف هزینه، زمان زیاد، پرو کردن لباس های مختلف، جستجو در قفسه های لباس و رفتن به فروشگاه های مختلف است. اگر برای یک موقعیت خاص به لباس نو احتیاج دارید، ما پیشنهاد می کنیم به جای خرید یک آیتم نو، سعی کنید از یک یا چند اکسسوری ترند و مد روز برای ایجاد استایل خود بهره ببرید. با این کار در زمان و پول خود صرفه جویی می کنید.

4- استفاده از اکسسوری ترند خلاقانه و سرگرم نماینده است

اگر عاشق خلاقیت هستید احتمالاً از کنار هم قراردادن ترکیب های مختلفی از قطعات مجموعه اکسسوری خود برای مناسبت های مختلف لذت خواهید برد.

پیداکردن سبک مناسبی که موقعیت پیشرو به آن احتیاج دارد، مثل یک ماجراجویی هیجان انگیز است که به شما فرصتی برای آزمایش و امتحان کردن قطعات مختلف را در کنار هم می دهد! به این کار به چشم یک چالش سرگرم نماینده نگاه کنید. حتماً وقت و ذوق کافی برای رسیدن به یک ترکیب عالی صرف کنید.

5- روشی درست برای آغاز مکالمه است

هنگام آغاز مکالمه در یک مهمانی یا دورهمی نظراتی مانند تو عالی به نظر می آیی! یا چه خوش استایل هستی می توانند اعتمادبه نفس شما را افزایش دهند. وقت آن رسیده که به جای اظهارنظر در خصوص هیکل یک فرد و چاقی و لاغری او درمورد کیف زیبا یا گوشواره ظریفش صحبت کنیم.

یکی از راه های عالی برای آغاز مکالمه قطعاً تعریف و تمجید از دیگران بابت استایل و ظاهری است که روی آن کار نموده اند. بهتر است در خصوص ویژگی های فیزیکی مانند وزن که ممکن است افراد کنترل زیادی روی آنها نداشته باشند، نظری ندهیم.

اکسسوری به چه آیتم هایی گفته می گردد؟

وقتی می گوییم اکسسوری دقیقاً در خصوص چه چیزی صحبت می کنیم؟ باید بگوییم این آیتم های مجذوب نماینده دارای انواع زیادی از آیتم ها هستند. در ادامه مهم ترین اکسسوری های زنانه را معرفی کردیم.

  • گردن بند
  • گوشواره
  • النگو
  • دستبند
  • حلقه و انگشتر
  • حلقه های انگشت پا
  • پابند
  • کمربند
  • دستمال گردن
  • شال، روسری و مینی اسکارف
  • شنل
  • سنجاق و گیره مو
  • کلاه
  • سنجاق سینه

و سایر اقلامی مانند:

  • کیف دستی
  • کیف پول
  • عینک
  • چتر
  • کفش
  • جوراب
  • جوراب شلواری

اکسسوری آیتم متفاوتی است که تفاوت زیادی را ایجاد می نماید. از کنار اکسسوری ها به راحتی نگذرید، آنچه را که دوست دارید کاوش کنید، خلاق باشید و از آن ها لذت ببرید.

7 اکسسوری ترند پاییز 1403

اکسسوری ها آیتم های کاربردی و زیبایی هستند که می توانند ظاهر هر لباس و استایلی را به برترین نحو ممکن تغییر دهند. استفاده از اکسسوری ها روشی عالی برای نشان دادن حس استایل شما برای هر مناسبتی هستند.

1- کیف قهوه ای شکلاتی (chocolate brown bag)

رنگ کیف زنانه در فصل پاییز 2024 معین شد. درست است که کیف های مشکی همواره در کمد لباس ما جزو آیتم های اصلی هستند اما سال جاری رنگ هایی با تناژ قهوه ای شکلاتی و شاه بلوطی به سرعت ترند شده و به عنوان برترین گزینه ها برای فصل پاییز شناخته می شوند. بهتر است بدانید پاییز سال جاری اکسسوری هایی با رنگ قهوه ای شکلاتی بسیار ترند و محبوب هستند.

انتخاب یک کیف جیر قهوه ای که حال و هوای بوهوی اغراق شده ای را در این فصل تداعی می نماید، قطعاً یک انتخاب بسیار لوکس خواهد بود.

پیشنهاد دیگر ما کیف دستی زنانه از جنس چرم و به رنگ قهوه ای شکلاتی است که یک اکسسوری ترند 2024 محسوب می گردد. این کیف همه کاره برای موقعیت های رسمی، مهمانی ها و حتی گردش در پاساژ یک گزینه عالی است.

2- شنل یا شال بزرگ و پهن برای روی شانه (capes and coverlets)

قطعاً یکی از ترندهای مجذوب نماینده پاییز 2024 انواع شال پهن و بزرگ و شنل کوتاه زنانه هستند.

یک شال بزرگ و پهن را روی شانه های خود قرار دهید سپس دو سر آن را با یک سنجاق سینه ساده و شیک به هم وصل کنید. شما می توانید یک ژاکت یا پلیور زنانه با بافت ظریف را برای زیر شال تان انتخاب کنید.

یک شنل زنانه علاوه بر اینکه زیبایی استایل شما را افزایش می دهد، نشان دهنده شیک پوشی و مدروز بودن شما هم هست. یکی از روش های استایل با این شنل فوق العاده این است کهآن را می توانید با دامن میدی بلند یا شلوار بگ پارچه ای بپوشید.

3- النگو رزینی (resin bangles)

با نزدیک شدن به فصل پاییز 2024، دستبند و النگوهای بزرگ بیشتر خود را به عنوان یک آیتم مجذوب نماینده و اکسسوری ترند دخترانه نشان می دهند. این ترند با فلزات باارزشی مانند طلا و نقره آغاز و اکنون به موادی کمتر باارزش اما خیره نماینده و مجذوب نماینده مانند رزین و اکریلیک رسیده است. النگو رزین خود را می توانید در تعداد دلخواه، با ضخامت و فرم های متنوع انتخاب کنید.

4- کمربندهای اسکلپچرال (sculptural belts)

سال 2024 سال حضور پررنگ کمربند به عوان یک اکسسوری تأثیرگذار و مجذوب نماینده در دنیای مد است. کمربندهایی با سگک و گیره بزرگ و نمادین یکی از آیتم های کلیدی در استایل پاییزی شما است. پس اگر در پی اکسسوری ترند پینترستی هستید، به راحتی از کنار این مدل کمربندهای هنری عبور نکنید. شما می توانید کمربند خود را روی کت یا شلوارتان ببندید.

5- کلاه (hats)

اضافه کردن کلاه به استایلتان در واقع استفاده از یک اکسسوری های شیک و لوکس برای ظاهر شدن در فصل پاییز است. انواع مدل کلاه ترند در پاییز 1403 شامل کلاه بِرِت فرانسوی، کلاه لبه دار حصیری، کلاه کپ و باکت می گردد.

6- عینک سایز بزرگ (oversize eyewear)

فرم های بزرگ عینک در حال بازگشت به دنیای مد و جزو ترندهای اصلی پاییز 2024 هستند. عینک هایی با فرم بزرگ و به رنگ قهوه ای کهربایی می تواند یک انتخاب عالی برای استایل پاییزی شما باشد. پیشنهاد ما یک عینک بزرگ با طرح پلنگی است زیرا این طرح جزو رنگ های محبوب سال جاری است.

7- جواهرات مهره دار (beaded jewelry)

شاید فکر کنید که جواهرات مهره دار فقط برای فصل تابستان و کنار ساحل یا در دل کویر مجذوب نماینده و مناسب باشند اما در حال حاضر در لیست اکسسوری ترند 1403 قرار دارند.

پیشنهاد می کنیم که سال جاری جواهراتی با مهره های سنگی مانند یشم و کوارتز زمرد و پالت رنگی از رنگ های قرمز تیره، نیلی، سبز و دیگر رنگ های خاکی برای کمد لباس های پاییزی خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

هرگز قدرت اکسسوری درست در استایلتان را نادیده نگیرید. هر آیتم اگر با دقت و درست در استایل شما قرار بگیرد می تواند همه چیز را دگرگون کند. در اصل، اکسسوری ترند سال در فصل پاییز از کلاه و کمربند گرفته تا کیف قهوه ای شکلاتی راهی برای انتقال احساس و شخصیت به استایل شما هستند.

منابع: whowhatwear, kittiekranchandco

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1403 بروزرسانی: 2 مهر 1403 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2302

به "7 اکسسوری ترند پاییز 2024 که باید در استایل خود بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 اکسسوری ترند پاییز 2024 که باید در استایل خود بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید