2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور احداث شد

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران: معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در دولت های نهم و دهم 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور توسط بنیاد مسکن احداث شد.

2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور احداث شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، مهدی درفشی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در برنامه چهارم و پنجم باید 2 میلیون واحد ساختمان روستایی در کشور مقاوم سازی گردد که عملیات اجرایی یک میلیون و 800 هزار واحد شروع که تا به امروز یک میلیون و 450 هزار مورد ان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بانک های عامل در زمینه نوسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی با بنیاد مسکن نهایت همکاری را دارند، مطرح کرد: به طور حتم مقاوم سازی واحدهای روستایی در اولویت برنامه ششم است.

درفشی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های توزیع اعتبارات ملی در استان ها تعادل بین استان ها است، اضافه کرد: به طور حتم هر استانی بتواند از اعتبارات استانی سهم بیشتری داشته باشد بنیاد مسکن نیز از اعتبارات ملی به ان استان توجه می نماید.

وی با اشاره به اینکه تعهد نموده ایم سالانه 350 هزار سند روستایی صادر کنیم، اعلام نمود: مقاوم سازی و نوسازی خانه های روستایی از مهمترین برنامه های در دستور کار بنیاد مسکن است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در دولت های نهم و دهم 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان توسط بنیاد مسکن احداث شد.

درفشی اعلام نمود: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور 340 هزار واحد مسکن مهر احداث کرد که این موضوع قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه 23 میلیون نفر از جمعیت کشور روستایی هستند، اضافه کرد: خدمت کردن در بنیاد مسکن سعادتی است که نصیب کارکنان کنونی این نهاد انقلابی شده است که با کمترین هزینه به دولت بیشترین خدمت را به مردم ارائه می نماید.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 873

به "2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور احداث شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید