کوچکی نژاد: ماسک و مواد ضدعفونی در گیلان کم است ، بیمارستان ها برای مداوای کرونایی ها پاسخگو نیستند

به گزارش مرد کوچک، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیاز زیادی دارند.

کوچکی نژاد: ماسک و مواد ضدعفونی در گیلان کم است ، بیمارستان ها برای مداوای کرونایی ها پاسخگو نیستند

جبار کوچکی نژاد در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، با اشاره به اقدامات مسئولین در استان رشت پیرو مقابله با تهدید ویروس کرونا گفت: در حال حاضر مردم رشت به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتیاج زیادی دارند.

وی تاکید نمود: همچنین باید بیمارستان های زیادی برای مداوای بیماران کرونایی در شهر رشت در نظر گرفته گردد البته کمبود قرص و اقلام دارویی برای بیماران کرونا یی در رشت و استان گیلان احساس می گردد که باید این موارد تامین گردد که ما هم در این زمینه پیگیری هایی را انجام می دهیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: با این حال مردم باید در این شرایط بیشتر در منازل خود بمانند و در مکان های پر جمعیت حاضر نشوند تا این مشکل به نوعی کاهش یابد.

کوچکی نژاد در ادامه در زمینه تمهیدات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان توضیح داد: متاسفانه وزارت بهداشت درمان نتوانست احتیاج های استان گیلان را در برابر این بیماری تامین کند.

وی اضافه نمود: در این زمینه نه تنها بعضی اقلام به دست مردم نرسید که حتی پرسنل درمانی هم بعضی اقلامی درمانی را در اختیار نداشتند. و در حال حاضر در این زمینه مجدداً به داروخانه ها رجوع شده است.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه وزارت بهداشت در گام نخست مقابله با ویروس کرونا در گیلان موفقیت آمیز عمل نکرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 832

به "کوچکی نژاد: ماسک و مواد ضدعفونی در گیلان کم است ، بیمارستان ها برای مداوای کرونایی ها پاسخگو نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکی نژاد: ماسک و مواد ضدعفونی در گیلان کم است ، بیمارستان ها برای مداوای کرونایی ها پاسخگو نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید