کار آسان لیورپول در جام اتحادیه ، مصاف جذاب و دیدنی لایپزیش و دورتموند در آلمان

به گزارش مرد کوچک، رقابت های فوتبال اروپایی امشب با بگزاری چندید ملاقات پیگیری می گردد.

کار آسان لیورپول در جام اتحادیه ، مصاف جذاب و دیدنی لایپزیش و دورتموند در آلمان

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش،رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا امشب با برگزاری چند ملاقات در کشور های انگلیس و آلمان پیگیری می گردد که در یکی از مهم ترین ملاقات های آن ، تیم فوتبال لیورپول که این روز ها با اقتدار و با 49 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ جزیره حضور دارد در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه اتحادیه به مصاف تیم فوتبال آستون ویلا می رود.لک لک های مرسی ساید در این بازی کار نسبتا آسانی در پیش دارند تا بتوانند با فزونی در آن خودشان را به جمع چهار تیم پایانی برسانند آن ها سال جاری هدف های زیادی دارند و یکی از آن ها قهرمانی در جام اتحادیه خواهد بود، البته نکته حائز اهمیت آن است که در بازی های حذفی هیچ نتیجه ای به طور قطع از قبل قابل پیش بینی نیست و ممکن است بعضی تیم ها حتی یقه تیم های بزرگ و مطرح تعلق بگیرد. این بازی قرار است از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران برگزار گردد.

لیورپولی ها برای این بازی لوورن ، فابیانو ، واینالدو ، ماتیچ کلاین را در اختیار ندارند.دیگر ملاقات های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه قرار است فردا با برگزاری چند ملاقات مهم و البته هست و معین گردد در ملاقات های پیش رو تیم های فوتبال آرسنال منچسترسیتی و لسترسیتی باید برابر حریفانشان بازی نمایند. طبق برنامه لستر سیتی با اورتون بازی می نماید ، آکسفورد یونایتد به مصاف منچستر سیتی می رود ، منچستر یونایتد هم میزبان کالچستر خواهد بود.

برنامه مرحله یک چهارن نهایی جام اتحادیه به توضیح زیر خواهد بود:

وردربرمن - ماینتس (21:00)

آگزبورگ - دوسادورف (23:00)

دورتموند - لایپزیش (23:00)

یونیون برلین - هافن هایم (23:00)

بایر لورکوزن - هرتابرلین (21:00)

فرانکفورت - کلن (23:00)

فرایبورگ - بایرن مونیخ (23:00)

وولفسبورگ - شالکه (23:00)

مونشن گلادباخ - پادبورن (23:00)

تیم فوتبال لایپزیش پیش این روز ها با 33 امتیاز در صدر جدول رقابت های بوندس لیگا حضور دارد آن ها امشب باید در یکی از جذاب ترین و البته سخت ترین بازی ها به مصاف دورتموند و فرایند زنبور ها هم این روز ها شرایط نسبتا خوبی دارند و با 29 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. لایپزیشی ها در صورتی که بتوانند برنده بازی امشب باشند جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت می نمایند ، اما این نکته را باید در نظر گرفت که برد دورتموندی هاهم می تواند تاثیر زیادی در صدرجدول داشته باشد و این تیم را به صدر جدول نزدیک تر کند و زمینه ساز فرصتی برای دیگر تیم ها از جمله بایرن مونیخ برای نزدیکی به صدر گردد.

تیم فوتبال آگزبورگ هم در دیگر ملاقات به مصاف دوسلدورف می رود. آخرین ملاقات امشب هم هافن هایم میزبان یونیون برلین بود.رقابت های لیگ های فوتبال اروپایی قرار است فردا هم با برگزاری چند ملاقات مهم و البته حساس پیگیری گردد و تیم های مدعی د کشور های مختلف به مصاف حریفانشان بفرایند.

برنامه کامل رقابت های هفته شانزدهم بوندس لیگا به توضیح زیر است :

لیورپول - استون ویلا (23:15)

لستر سیتی - اورتون (23:15)

آکسفورد یونایتد - منچستر سیتی (23:15)

منچستر یونایتد - کالچستر (23:30)

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 607

به "کار آسان لیورپول در جام اتحادیه ، مصاف جذاب و دیدنی لایپزیش و دورتموند در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار آسان لیورپول در جام اتحادیه ، مصاف جذاب و دیدنی لایپزیش و دورتموند در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید