ژاپنی ها روی یک استارت آپ نانویی سنگاپوری سرمایه گذاری کردند

به گزارش مرد کوچک، یک شرکت ژاپنی با توجه به پتانسیل هایی که استارت آپ سنگاپوری تودی متریالز در حوزه نانومواد کربنی دارد، در این شرکت نوپا سرمایه گذاری نموده است.

ژاپنی ها روی یک استارت آپ نانویی سنگاپوری سرمایه گذاری کردند

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت ژاپنی سوجیتس (Sojitz Corp) بخشی از سهام شرکت تودی متریالز (2 D Materials Pte) را به دست آورده است. سوجیتس به دنبال بهره برداری از فناوری این شرکت نوپای سنگاپوری برای تجاری سازی مواد نانوکربن گرافنی است.

مبلغ سرمایه گذاری و سایر جزئیات در خصوص معامله ای که اولین ورود سوجیتس در زمینه فراوری مواد جدید نسل بعدی محسوب می گردد، فاش نشده است. تودی متریالز از آزمایشگاه دانشگاه ملی سنگاپور منشعب شده است.

گرافن صفحه ای مش مانند از اتم های کربن شش ضلعی با ساختار لانه زنبوری است که شبیه کندوی عسل است.

به گفته سوجیتس، این عنصر توجه دنیای را به عنوان نانومواد نهایی برای ویژگی های متنوعی که دارد مانند ساختار اتمی نازک، سبک، انعطاف پذیر، شفاف و مستحکم نظیر الماس به خود جلب نموده است.

سوجیتس پیش بینی می نماید مشارکت سرمایه ای برای غلبه بر چالش های استفاده عملی از این ماده بسیار رسانا با عملکرد مکانیکی قوی، که ساخت آن نیز بسیار پرهزینه و سخت است، یاری خواهد نمود.

شرکت تودی متریالز، که به آن ها 2 DM نیز گفته می گردد، در سال 2015 از مرکز مواد پیشرفته دو بعدی دانشگاه ملی سنگاپور، یکی از پیشرفته ترین نهاد های تحقیقاتی گرافن در دنیا، منشعب شد.

تودی متریالز با استفاده از حلال های سازگار با محیط زیست، قادر به فراوری گرافن با کیفیت بالا است که می تواند با قیمت پایین تری نسبت به محصولات رقبای صنعتی خود به فروش برسد.

یک مقام سوجیتس گفت: سطح بالای فناوری تودی متریالز منجر به تصمیم سوجیتس برای سرمایه گذاری در آن شده است.

این شرکت مستقر در توکیو امیدوار است که شبکه دنیای متشکل از 5،000 مشتری در بخش شیمی به پیشرفت برای تجاری سازی محصولات گرافنی شرکت تودی متریالز یاری کند.

شرکت تودی متریالز گفته است که با شرکت های CSN Inova Ventures، صندوق سرمایه گذاری یک شرکت فولاد برزیلی به نام Companhia Siderurgica Nacional، توافق نامه سرمایه گذاری امضا نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1664

به "ژاپنی ها روی یک استارت آپ نانویی سنگاپوری سرمایه گذاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپنی ها روی یک استارت آپ نانویی سنگاپوری سرمایه گذاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید