چیچیچ: به دنبال برگزاری بازی های تدارکاتی در اسلوونی و ایتالیا هستیم

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: تیم خوبی در اختیار دارم که به لحاظ شخصیتی و فنی بسیار خوب است و تنها نکات کوچکی را باید به این بازیکنان آموزش دهم.

چیچیچ: به دنبال برگزاری بازی های تدارکاتی در اسلوونی و ایتالیا هستیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اردوی تیم ملی والیبال بانوان از امروز 18 اردیبهشت شروع و تا 27 همین ماه ادامه خواهد داشت. مایدا چیچیچ در جمع خبرنگاران درباره شرایط اردوی تیم ملی والیبال بانوان گفت: اردوهای خود را برای حضور در مسابقات AVC کاپ شروع نموده ایم و تا 27 اردیبهشت ادامه دارد. در همین مدت نیز از بازیکنان راضی هستم و تنها چندین نکته کوچک را باید به آنها آموزش دهیم و فکر نمی کنم که زمان زیادی ببرد.

وی درباره انتخاب بازیکنان نیز اضافه نمود: بازیکنان را بر اساس بررسی تمامی مسابقات لیگ و دوره های قبلی AVC کاپ انتخاب کردم و با همین بازیکنان تمرینات را ادامه می دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در پاسخ به این سوال که ملاقاتهای محبت آمیز ای برای آماده سازی بازیکنان درنظر دارد، گفت: به طور حتم باید ملاقاتهای محبت آمیز ای را داشته باشیم. یکی از ملاقاتهای ما حضور در اسلوونی کشوری که تیم های بزرگی برای تمرین در این کشور حاضر می گردد. ملاقات تدارکاتی با ایتالیا نیز یکی از بازی های مدنظر ما است.

چیچیچ تاکید نمود: پس از سرانجام مسابقات AVC کاپ تمرکزم را روی تیم های پایه می گذارم.

وی ادامه داد: اهمیت تیم های پایه به اندازه تیم های بزرگسالان است و به همین منظور برای کشف استعدادها به نقاط مختلف کشور می روم و افراد مستعد را شناسایی و به اردوها دعوت می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 578

به "چیچیچ: به دنبال برگزاری بازی های تدارکاتی در اسلوونی و ایتالیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیچیچ: به دنبال برگزاری بازی های تدارکاتی در اسلوونی و ایتالیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید