میلان به دنبال استخدام پیگرینی

به گزارش مرد کوچک، باشگاه میلان ایتالیا تمایل دارد سرمربی کنونی منچسترسیتی را به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب کند.

میلان به دنبال استخدام پیگرینی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مانوئل پیگرینی پس از اینکه در سال 2013 جانشین روبرتو مانچینی در تیم فوتبال منچسترسیتی شد، این تیم را در همان فصل اول به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند و همچنین دو بار فاتح جام اتحادیه انگلیس در فصل های 14-2013 و 16-2015 شد.

پیگرینی که فصل گذشته با من سیتی به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید، در ادامه پیروز شد این تیم را برای نخستین بار در تاریخش به مرحله یک چهارم نهایی و سپس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند. این مربی شیلیایی اما در انتها فصل جاری راهنمایی آبی های منچستر را بر عهده نخواهد داشت و جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داد که باشگاه میلان به دنبال به خدمت دریافت مانوئل پیگرینی 62 ساله است تا در این تابستان راهنمایی روسونری را به وی بسپارند. بر اساس این گزارش حتی باشگاه میلان نمایندگان خود را برای مذاکره با این مربی شیلیایی به شهر مادرید فرستاده اند تا در حاشیه بازی شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید- منچسترسیتی در این خصوص با وی مذاکره نمایند.

پس از اخراج سینیشا میهیالوویچ، کریستین بروکی که راهنمایی تیم زیر 23 ساله های میلان را بر عهده داشت، به عنوان سرمربی موقت روسونری منصوب شد.

میلان که فصل گذشته با فیلیپو اینزاگی به عنوانی بهتر از دهمی دست نیافت، در فاصله دو هفته مانده به انتها فصل جاری با 54 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی سری A است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 579

به "میلان به دنبال استخدام پیگرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان به دنبال استخدام پیگرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید