اینتر را با نمایشی درخور تحسین شکست می دهیم، مقابل بازل بر بازی مسلط بودیم

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم شاختار گفت: با ارائه نمایشی فوق العاده از سد بازل گذشتیم و با ارائه نمایشی درخور تحسین از سد اینتر عبور می کنیم.

اینتر را با نمایشی درخور تحسین شکست می دهیم، مقابل بازل بر بازی مسلط بودیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، شاختار دونتسک اوکراین با کسب پیروزی قاطع 4 بر یک برابر بازل سوئیس راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا (جام یوفا) شد و در این مرحله باید به ملاقات اینتر ایتالیا برود.

لوییز کاسترو در خصوص رجحان شاگردانش برابر بازل به خبرنگاران اظهار کرد: مقابل حریفی که بازی پیچیده ای انجام می داد عملکرد فوق العاده ای داشتیم. برای این بازی آمادگی زیادی داشتیم و هدف رسیدن به مرحله نیمه نهایی بود. لحظه های خوبی داشتیم و نتیجه بازی رجحان که ارائه کردیم را خیلی زود دیدیم.

سرمربی تیم شاختار در خصوص رویارویی با اینتر در مرحله نیمه نهایی عنوان نمود: با کسب پیروزی برابر نماینده سوئیس که 8 پیروزی در 10 بازی قبلی اش به دست آورده بود این موضوع را ثابت کردیم که در شرایط ایده آلی هستیم. در بیشتر اوقات بر بازی سلطه داشتیم و حالا آماده مسابقه با اینتر می شویم. حریف آسانی برای این تیم مطرح نخواهیم بود و کوشش می کنیم تا مجوز صعود به ملاقات پایانی را با ارائه نمایشی درخور تحسین به دست آوریم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1192

به "اینتر را با نمایشی درخور تحسین شکست می دهیم، مقابل بازل بر بازی مسلط بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر را با نمایشی درخور تحسین شکست می دهیم، مقابل بازل بر بازی مسلط بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید