پریچهره: فیلم منتشر شده مربوط به تجمع کوهنوردان بود نه اسکی&zwnjبازان

به گزارش مرد کوچک، پس از پخش فیلمی در فضای مجازی از ازدحام جمعیت اسکی بازان در پیست اسکی توچال، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: تجمع مذکور مربوط به کوه نوردانی بوده که از ایستگاه پنجم تله کابین توچال به منظور صعود به ارتفاعات استفاده نموده اند.

پریچهره: فیلم منتشر شده مربوط به تجمع کوهنوردان بود نه اسکی&zwnjبازان

نصرالله پریچهره، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره فیلم ازدحام جمعیت اسکی بازان در پیست اسکی توچال اظهار کرد: فیلم پخش شده در فضای مجازی، مربوط به ورزش کوهنوردی بوده و ارتباطی با فعالیت های اسکی بازان نداشته است.

وی گفت: به منظور ارایه مجوز بازگشایی فعالیت اسکی بازان در پیست اسکی توچال، از 2 ماه قبل، مکاتبه ای را با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش انجام داده ایم که در پاسخ به این مکاتبه، جهت حل این موضوع به ما قول مساعد داده شده است. براساس دستورالعملی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش تا انتها هفته جاری اعلام خواهد شد، تکلیف فعالیت های اسکی بازان در پیست های اسکی تعیین می گردد.

پریچهره همچنین در پاسخ به اینکه نقش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در فرایند مجوز فعالیت های ورزشی (با توجه به صدور مجوزهای مذکور از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا)، چیست؟ اعلام کرد: کلیه اماکن ورزشی و رشته هایی که در فضای باز فعالیت می نمایند، با رعایت پروتکل های بهداشتی از مجوز فعالیت برخوردارند. البته این بحث در مورد رشته اسکی مصداق نداشته و برای اسکی بازان، پروتکل های جداگانه ای طراحی شده که تا انتها هفته جاری، اعلام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران توضیح داد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی، به منظور حفظ سلامتی شهروندان، فعالیت ورزش های روباز، مجاز اعلام شده است.

پریچهره در انتها با اعلام تعطیلی پیست توچال تا آدینه 28 آذر گفت: جهت صدور مجوز برای بازگشایی پیست های اسکی، از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان تصمیمات لازم تا روز چهارشنبه 26 آذر اتخاذ می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1345

به "پریچهره: فیلم منتشر شده مربوط به تجمع کوهنوردان بود نه اسکی&zwnjبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریچهره: فیلم منتشر شده مربوط به تجمع کوهنوردان بود نه اسکی&zwnjبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید