وقتی بردلی کوپر را به جا نمی آورید

به گزارش مرد کوچک، نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم استاد را منتشر نموده است که در آن شاهد حضور بردلی کوپر و کری مولیگان هستیم.

وقتی بردلی کوپر را به جا نمی آورید

به گزارش خبرنگاران ، اولین تصاویر رسمی فیلم استاد منتشر شده است. به تازگی مراحل فیلم برداری و فراوری فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین رسما شروع شده و به همین منظور نتفلیکس اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر نموده است. در بخشی از تصاویر شاهد حضور بردلی کوپر و کری مولیگان هستیم و در دو تصویر دیگر می توان شاهد ظاهر بسیار متفاوت و سالخورده کوپر در نقش لئونارد برنستاین بود.

زومجی به نقل از ورایتی گزارش داده، بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین، کری مولیگان در نقش فلیسیا مونتلگره (همسر لئونارد برنستاین)، جرمی استرانگ در نقش جان گروئن، مایا هاوک در نقش جیمی برنستاین (دختر لئونارد برنستاین) و مت بومر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم استاد حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بردلی کوپر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که جاش سینگر به نوشتن فیلمنامه فیلم استاد به کوپر یاری نموده است.

جاش سینگر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight شناخته می گردد که برای آن جایزه اسکار برترین فیلمنامه اورجینال را دریافت نموده است. سینگر بعلاوه وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را بر عهده داشته است. علاوه بر این، فیلم استاد قرار است دومین تجربه کارگردانی بردلی کوپر باشد که او پیش از این فیلم A Star Is Born را در سال 2018 کارگردانی نموده بود. کوپر تا به امروز 9 بار به عنوان بازیگر، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه نامزد دریافت جایزه اسکار شده، اما هرگز این جایزه را دریافت ننموده است.

اتفاقات فیلم استاد قرار است بیش از 30 سال از زندگی برنستاین را نمایش دهد و این فیلم قرار است داستان ازدواج برنستاین با فلیسیا مونتلگره را روایت کند. آن ها در نهایت صاحب سه فرزند شدند. اگرچه هنوز تاریخ پخش دقیق یا حدودی این فیلم از نتفلیکس معین نیست، اما در این اثر قرار است شاهد حضور تهیه کنندگان سرشناسی چون مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، اما تیلینگر کاسکاف، تاد فیلیپس و کریستی ماکوسکو کریگر، باشیم.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2073

به "وقتی بردلی کوپر را به جا نمی آورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی بردلی کوپر را به جا نمی آورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید