واکسن های آسترازنکا و فایزر چقدر در برابر کرونای هندی موثرند؟

به گزارش مرد کوچک، گجت نیوز/جدیدترین اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که واکسن های آسترازنکا و فایزر حدود 33 درصد در برابر کرونای هندی تأثیرگذار هستند.

واکسن های آسترازنکا و فایزر چقدر در برابر کرونای هندی موثرند؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

ادوارد جان کامپورت آرگار، وزیر امور خارجه بهداشت انگلستان در جدیدترین مصاحبه خود اسم کرد که تداوم محدودیت های اعمال شده و قرنطینه همگانی در شرایطی که عده ای هنوز دومین دوز واکسن کرونا را دریافت ننموده اند، می تواند شرایط را برای واکسیناسیون تمام افراد بهتر کند.

تأخیر 4 هفته ای لغو قرنطینه

به گفته وزیر امور خارجه بهداشت انگلستان با عقب انداختن 4 هفته ای لغو قرنطینه، می توان شرایط را برای تزریق دوز دوم واکسن به 10 میلیون نفری که این دوز را هنوز دریافت نموده اند، محیا کرد. عقب انداختن لغو قرنطینه می تواند به فاصله موجود بین افرادی که تمام دوزها را دریافت نموده اند و افرادی که در حال حاضر منتظر دریافت دوز دوم واکسن هستند یاری کند.

بورس جانسون، نخست وزیر انگلستان به تازگی اسم نموده است که دولت اجازه لغو محدودیت ها در تاریخ 21 ژوئن را نخواهد داد تا بدین وسیله زمان بیشتری به واکسیناسیون عمومی اختصاص داده گردد. آمار منتشر شده حاکی از آن است که تا به امروز 30 میلیون نفر در کشور انگلیس دوزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند، این در صورتی است که تعداد زیادی از افراد تنها یک دوز واکسن تزریق نموده اند.

مقاومت کرونای هندی در برابر واکسن های ساخته شده

این در صورتی است که پیدایش نوع هندی کرونا باعث شده تا نگرانی ها افزایش پیدا کند، چرا که این نوع از کرونا در مقایسه با نمونه های قبلی در برابر واکسن کرونا مقاوم تر است. براساس آمار منتشر شده از سوی بهداشت عمومی انگلیس (PHE)، مقدار تأثیرگذاری واکسن های آسترازنکا و فایزر در برابر سویه هندی کرونا فقط حدود 33 درصد است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1685

به "واکسن های آسترازنکا و فایزر چقدر در برابر کرونای هندی موثرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن های آسترازنکا و فایزر چقدر در برابر کرونای هندی موثرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید