نوروزی نژاد: هندبال ایران ظرفیت زیادی برای رشد داد

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی اسیاو انتهابی دنیای راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین ملاقات خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این ملاقات حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه 27 بر 26 پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب نمایند. بعلاوه تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را هم کسب کرد.

نوروزی نژاد: هندبال ایران ظرفیت زیادی برای رشد داد

پویا نوروزی نژاد پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی اظهار کرد: این موفقیت را به جامعه هندبال تبریک می گویم. بازی بسیار حساسی بود و برای لحظاتی چیزی نمانده بود که قلب مان از تپش بایستد، اما در نهایت شیرین بود.

وی ادامه داد: گل آخری که زدیم شیرینی این بازی را برای ما چند برابر کرد. درست است که 60 دقیقه بسیار سخت را تجربه کردیم، اما در نهایت مزد زحمات مان را گرفتیم و این پیروزی بزرگ را به همه افرادی که حامی ما بودند تبریک می گویم. امیدوارم که هر سال بتوانیم رشد نموده و در المپیک و مسابقات جهانی بدرخشیم.

ملی پوش هندبال کشورمان اظهار داشت: امیدوارم همه هوای هندبال را داشته باشند، چون این رشته پتانسیل بالایی در ایران دارد و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نهایت باید بگویم که خیلی شاد هستم. این برای دومین بار است که هندبال ایران جهانی می گردد و دفعه قبل هم خیلی سخت جهانی شدیم، اما امیدوارم این طلسم شکسته گردد و راحت تر به رقابت های جهانی صعود کنیم.

تیم ایران در آخرین ملاقات مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت 18:30 به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد از 28 دی الی 11 بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2029

به "نوروزی نژاد: هندبال ایران ظرفیت زیادی برای رشد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی نژاد: هندبال ایران ظرفیت زیادی برای رشد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید