جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت

به گزارش مرد کوچک، شاگردان ژاوی در دیداری پُر گل مقابل العین به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در یکی از مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D تیم های العین امارات و السد قطر از ساعت 19:30 امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

العین که در دو دیدار اخیرش مقابل سپاهان ایران و النصر عربستان شکست خورده بود، شروع توفانی در بازی امشب داشت و در دقیقه 5 روی یک حمله سریع از جناح راست و ارسال زمینی ویلسون ادواردو، با شوت تک ضرب لابا، مهاجم توگویی خود به گل رسید.

السد قطر پس از دریافت گل اول، نمایش هجومی تری نسبت به العین ارائه داد و پیروز شد در دقیقه 35 روی سانتر نام تائه هی از جناح راست زمین و شوت روی پای اکرم عفیف کار را به تساوی بکشد، اما تنها سه دقیقه بعد اسلام خان هافبک قزاقستانی العین با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه مجددا نماینده امارات را پیش انداخت.

نیمه اول با فزونی العین انتها یافت، اما السد در دقیقه 55 روی یک کار تیمی و پاس به عقب بغداد بونجاح، با شوت زمینی و بیرون پای سانتی کازورلا گل دوم را به ثمر رساند و مجددا نتیجه را مساوی کرد.

السد که نمایش بهتری از العین ارائه داده بود، به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 60 با پاس نام تائه هی و ضربه بغل پای بغداد بونجاح دروازه العین را برای سومین بار باز کرد تا نتیجه 3 بر 2 به سود قطری ها شود.

العین که نمی خواست بازنده این مسابقه باشد و دور رفت را بدون امتیاز تمام کند، در دقیقه 67 یک ضربه ایستگاهی در میانه زمین به دست آورد که توپ ارسالی به محوطه جریمه السد را بوعلام خوخی به اشتباه با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد تا برای سومین بار نتیجه مساوی شود.

در ادامه مسابقه تلاش دو تیم برای فزونی ثمری نداشت تا بازی با تساوی 3 بر 3 انتها پیدا کند؛ السد با توقف مقابل العین 5 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت ولی اماراتی ها با کسب نخستین امتیاز نتوانستند بالاتر از سپاهان قرار بگیرند و قعرنشین ماندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1186

به "جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین بازی آسیا 6 گل داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید