نشست وزیر ورزش و جوانان با محمد بنا و غلامرضا محمدی

به گزارش مرد کوچک، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با سرپرست فدراسیون کشتی و همچنین سرمربیان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی وعده داد که از کشتی حمایت کامل تا بازیهای المپیک وجود دارد.

نشست وزیر ورزش و جوانان با محمد بنا و غلامرضا محمدی

به گزارش خبرنگاران ، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز نشستی را با سرپرست فدارسیون کشتی و همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار کرد.

محمد بنا امروز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد اما پیش از اعلام انتخاب محمد بنا او به همراه حمید بنی تمیم و غلامرضا محمدی به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان حمایت خود را از فدراسیون کشتی اظهار داشت و با اعلام حمایت از انتخاب های جدید حمید بنی تمیم اطمینان داد که وزارت ورزش و جوانان در راه حضور قدرتمندانه کشتی در بازی های المپیک در کنار این ورزش قرار داد. همچنین بر اساس شنیده ها سلطانی فر وعده داد که تا بازی های المپیک 2020 این مربیان با اطمینان کار خود را انجام بدهند و فدراسیون کشتی هم از برنامه های آن ها حمایت می نماید.

این نشست می تواند قوت قلبی باشد برای مربیان جدید تیم ملی که با سرپرست فدراسیون کشتی قرار است کار نمایند و این می تواند روزهای خوبی را برای کشتی رقم بزند. شاید یکی از نگرانی های مهم سرمربیان جدید تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی این باشد که شاید فدراسیون کشتی در کوتاه مدت دوباره دچار تغییرات مدیریتی گردد و از این نظر آن ها در 18 ماه مانده به بازی های المپیک نگران آینده کشتی باشند اما دیدار با وزیر ورزش و جوانان می تواند این نگرانی ها را بر طرف کند.

ص5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 95

به "نشست وزیر ورزش و جوانان با محمد بنا و غلامرضا محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست وزیر ورزش و جوانان با محمد بنا و غلامرضا محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید