نایب رییس کشتی بانوان: دلیل شکست ما کم تجربگی بود، تغییراتی در کادرفنی ایجاد خواهیم کرد

به گزارش مرد کوچک، مریم منظمی سطح مسابقات جهانی را بسیار بالا ارزیابی کرد و از تغییرات کادر فنی در آینده اطلاع داد.

نایب رییس کشتی بانوان: دلیل شکست ما کم تجربگی بود، تغییراتی در کادرفنی ایجاد خواهیم کرد

مریم منظمی نایب رییس کشتی بانوان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بوده است، اظهار کرد: کشورهای روسیه، فرانسه، ایتالیا و اوکراین ورزشکارانی را به رقابت های جهانی اعزام نموده بودند که سابقه 10 سال کار تخصصی در این رشته را داشتند.

ملی پوشان گراپلینگ ایران در هر پنج وزن و در بخش GI به مسابقات جهانی اعزام شدند و منظمی در این باره گفت : تنها در بخش GI اعزام داشتیم، چرا که دختران کشتی گیر ما سال گذشته تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را داشتند و می دانستیم که شانس کسب مدال را در این بخش داریم.

میمنت قاسم آبادی در وزن 64 کیلوگرم سال گذشته در مسابقات جهانی مدال برنز را کسب نموده بود و در مسابقات جهانی بلاروس سمیرا حیدری در این وزن اعزام شد و نایب رییس دلیل آن را مسابقات انتخابی عنوان و توضیح داد: قاسم آبادی در مسابقات انتخابی نفر سوم وزن خود شد و ملاک اعزام نفرات، نفر اول شدن در مسابقات انتخابی بود که در این وزن سمیرا حیدری نفر اول شد و ما او را اعزام کردیم.

ایرنا پریس، مربی لهستانی بود که پیش از اعزام ملی پوشان به رقابت های جهانی در ایران حضور داشت و تمرینات زیر نظر او دنبال شد. منظمی در ادامه اضافه نمود: ایرنا از سطح مسابقات و عملکرد ملی پوشان به خصوص احمدی پویا و حیدری بسیار رضایت داشت و دلیل شکست ملی پوشان را کم تجربگی آن ها در میادین بین المللی بیان نمود و مرتب توصیه می کرد که ملی پوشان باید در میدان های بین المللی مختلف حضور داشته باشند تا تجربه لازم را کسب نمایند. در کل ایرنا از نتیجه تیم راضی بود.

او در ادامه بیان کرد: انتظار نداشتیم ملی پوشان روی سکو بروند چرا که رشته گراپلینگ بیش از 20 سال است که در کشورهای دیگر شروع شده است. مهم برای ما این بود که دختران ما با تمام فنون آشنا بودند و این نشان داد که پریس کار خود را در مدت کم حضور خود در ایران به خوبی انجام داده است. همه ایرنا را در مسابقات جهانی می شناختند و از نظر فنی او را قبول داشتند، ان شاء الله قرار بر این است ایرنا از آذر ماه در ایران حضور داشته باشد و تغییراتی را در کادرفنی ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم تیم قوی تر را در آینده به میادین مختلف اعزام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 679

به "نایب رییس کشتی بانوان: دلیل شکست ما کم تجربگی بود، تغییراتی در کادرفنی ایجاد خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رییس کشتی بانوان: دلیل شکست ما کم تجربگی بود، تغییراتی در کادرفنی ایجاد خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید