تور ارزان آلمان: مهاجرت به آلمان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

به گزارش مرد کوچک، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از قدیمی ترین موسسات مهاجرتی در ایران است که بیشترین تعداد ویزاهای اقامتی از کشورهای معتبر دنیا مخصوصا کشورهای درجه یک اروپایی مانند آلمان، اتریش، سوئد، سوئیس، نروژ، دانمارک، فنلاند و... و بیشترین تعداد کارت اقامت و ویزا را از برترین کشور مهاجرتی یعنی کانادا دارد.

تور ارزان آلمان: مهاجرت به آلمان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

اگر فردی قصد سفر به کشورهای اروپایی را داشته باشد اول باید به این نکته دقت کند که به علت اینکه کشورهای اروپایی مهاجرپذیر نیستند و اقامت دائم این کشورها فقط به وسیله کار کردن و پرداخت بیمه اقتصادیات از حقوق اتفاق می افتد؛ پس شخص قطعا باید کشورهایی از اروپا را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب کند که از نظر اقتصادی بسیار قوی هستند. کشور آلمان به عنوان غول صنعتی اروپا و داشتن شرایط طلایی اقتصاد رو به رشد و بعلاوه پایین بودن نرخ بیکاری که از هر 3 نفر 2 نفر مشغول به کار هستند و بعلاوه ارائه ویزای کار به افراد بدون احتیاج به مدرک زبان و کارفرما، دارای متقاضی بی شماری برای مهاجرت است.

از نظر تحصیلی هم کشور آلمان به عنوان برترین مقصد نیز شناخته می شود؛ زیرا این کشور دارای سیستم آموزشی رایگان است و خیلی از افراد، متقاضی تحصیل در این کشور هستند.

در مقاله زیر که به موسسه سفیران سروش سعادت اختصاص دارد، ما سعی نموده ایم راه های مهاجرت به آلمان را به صورت مختصر شرح دهیم تا شما عزیزان متناسب با شرایطتان از ویزاهای طلایی کشور آلمان برخوردار شوید.

آشنایی با آلمان

مرکز این کشور برلین است. آلمان از نظر جغرافیایی در موقعیت بسیار عالی واقع شده است؛ زیرا با برترین کشورهای اقتصادی نیز همسایه است. آلمان از سمت شمال با دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و بعلاوه غرب با فرانسه، لوگزامبورگ، بلژیک و هلند هم مرز است. همین امر موجب شده تا رفت و آمد به این کشورها راحت باشد. حتی برای سرمایه گذاری و واردات صادرات.

از دیگر شرایطی که باع شده تا افراد خواستار کشور آلمان باشند، شرایط عالی آب و هوایی این کشور است؛ زیرا دارای آب و هوایی با بادهای معتدل و خنک غربی و پوشش جنگلی بسیار است.

ویزای کار آلمان به عنوان برترین نوع ویزا

از مهم ترین ویزاهایی که افراد بیشترا برای مهاجرت انتخاب می نمایند، ویزای کار است. کشور آلمان هم همواره اولویت اول انتخاب افراد برای کار بوده است؛ اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی با داشتن کار فرما (JOB OFFER) اتفاق می افتد؛ اما این بسیار سخت و بیشترا نشدنی است؛ زیرا اگر کارفرمایی بخواهد از یک فرد ایرانی دعوت به همکاری کند باید عنوان شغلی مربوطه را 3 ماه داخل آلمان آگهی کند. سپس 3 ماه دیگر در بقیه کشورهای اروپایی آگهی کند؛ اگر کسی پیدا نشد، عنوان شغلی به فرد ایرانی برسد. از آن جایی که معین است قطعا این مورد دور از فکر و غیر واقعی است که با جمعیت بالای کشور آلمان و دیگر کشورهایی اروپایی یک نفر برای عنوان شغلی مربوطه پیدا نشود پس در نتیجه دریافت ویزای کار مستقیم بسیار سخت است.

نکته مهم: ویزای جستجوگر کار آلمان (job seeker) بدون احتیاج به مدرک زبان و بدون احتیاج به داشتن کارفرما

این ویزا به ویزای طلایی کشور آلمان معروف است و با داشتن پارامترهای خاص مانند مواردی که در ادامه می آیند، به مدت 6 ماه زمان دارید تا دنبال کار بگردید. زمانی که پیروز به پیدا کردن کار شوید و با کارفرما قرارداد ببندید، قادر هستید ویزای خود را به ویزای کار آلمان تبدیل و بلو کارت آلمان را دریافت کنید.

  • شرایط سنی مناسب
  • داشتن مدرک تحصیلی مورد احتیاج سفارت
  • داشتن سابقه کار مرتبط و مورد قبول سفارت
  • دانش زبان
  • داشتن انگیزه نامه مناسب (موسسه سفیران سروش سعادت شما را در این امر مهم هدایت می نماید)

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این فرصت طلایی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

ویزای تحصیلی کشور آلمان از دیگر ویزاهای پرطرفدار این کشور است و بیشترا در مقاطع دانشگاهی، به علت امکان تحصیل رایگان، افراد به این کشور مهاجرت می نمایند؛ اما موضوعی که کمی این ویزا را سخت نموده این است این است که دانشگاهای رایگان این کشور بیشترا به زبان آلمانی هستند و افراد برای پذیرش باید حداقل مدرک زبان سطح B1 به بالا را داشته باشند (اگر گرفتن این مدرک برای شخصی در کشور خودش سخت و زمان بر است، موسسه سفیران سروش سعادت، پلی برای اخذ مدرک زبان B1 آلمانی در شنگن برای رسیدن به تحصیل رایگان اروپا به شما ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمایید) و در دانشگاهای خصوصی و نیمه خصوصی داشتن مدرک زبان آیلس 6 به بالا نیز مورد قبول است.

ویزای تحصیلی کشور آلمان در یک نگاه

  • شهریه: در بیشتر استان ها به صورت رایگان
  • امکان دریافت بورس: خیر (مگر پس از گذشت چند ترم در خود کشور آلمان)
  • مدرک زبان مورد احتیاج: دانشگاهای رایگان سطح B1، دانشگاهای خصوصی آیلتس 6
  • امکان اخذ ویزای همراه: به صورت همزمانی وجود ندارد
  • امکان دریافت ویزای کار پس از تحصیل: وجود دارد
  • دریافت اقامت پس از تحصیل: در صورت پیدا کردن شغل
  • امکان سفر به کشورهای شنگن: وجود دارد

بعد از ویزاهای کم هزینه بالا، طبق آمار دیده شده که خیلی از افراد مسن یا بازنشسته، خواستار مهاجرت به آلمان هستند که به این افراد ویزاهای سرمایه گذاری آفر داده می شود؛ اما موضوع مهم این است که ویزای سرمایه گذاری احتیاجمند مبالغ بسیار بالا و تمکن اقتصادی بسیار خوب است و از همه بیشتر، افراد خواستار ثبت شرکت با مبلغ 25 هزار یورو در این کشور هستند که نوعی ثبت شرکت به صورت استخدامی است، احتیاجمند طرح تجاری نیست و افراد بر اساس مهارتی که دارند می توانند این شرکت را به ثبت رسانده و از اعضای خانواده خود نیز به جای تبعه آلمانی استخدام نمایند.

بعد از ویزاهای بالا گاهی دیده شده اشخاص خواستار ازدواج با تبعه آلمانی هستند. در این روش شخصی که تبعه آلمان هست و می خواهد با یک فرد خارجی ازدواج کند، باید ثابت کند هزینه های اولیه برای امرار معاش دو نفر را دارد که این مورد با داشتن کفاف حقوق ماهیانه برای دو نفر و منزل مسکونی و حساب بانکی و... ثابت می شود تا نشان داده شود برای تامین آن ها احتیاجی به کمک دولت ندارد و فرد خارجی هم حتما باید حداقل مدرک زبان آلمانی در سطح A1 را نیز داشته باشد.

از آن جایی که سیستم تولد کشور آلمان بر اساس سیستم خون است، یعنی اگر فردی بخواهد به وسیله تولد به اقامت و تابعیت این کشور برود، باید از پدر و مادر آلمانی متولد شده باشد، در نتیجه این ویزا متقاضی زیادی ندارد.

از دیگر راه های مهاجرت به آلمان البته آخرین راه، ویزای توریستی است که البته به علت اینکه بیشترا تایپ این ویزا c و کوتاه مدت است، متقاضی کمتری دارد؛ اما نکته ای که باید دقت شود این است که شخص حتما باید در سفارت کشور آلمان نظر آفیسر را در باب اینکه پس از ورود به آلمان به کشور مبدا خودش باز می شود، جلب کند که آفیسر فکر نکند فرد می خواهد در کشور مقصد پناهنده شود و ویزای توریستی فرد را ریجکت کند. پس در نتیجه فرد باید حتما با وکیل فرایند خود را اقدام کند تا آفیسر به پناهندگی فکر نکند.

همان طور که در بالا ذکر شد راه های مهاجرت به آلمان زیاد هستند؛ اما اینکه افراد چه راهی را انتخاب نمایند که از ریسک پایین برخوردار شوند باید حتما در این راه با وکیل مشورت نمایند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن وکلای مجرب در زمینه مهاجرت به آلمان شما را کمک می نمایند.

منبع: کجارو
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1995

به "تور ارزان آلمان: مهاجرت به آلمان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: مهاجرت به آلمان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید