مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

به گزارش مرد کوچک، هتل بایوک اسکای به مسافران تور بانکوک یک استخر روباز، یک باشگاه سلامتی و یک سونا را ارائه می دهد. 7 رستوران و یک کافی شاپ در این هتل وجود دارند. شما می توانید نوشیدنی مورد نظر خود را از محل فروش نوشیدنی هتل خریداری کنید. فضاهای عمومی در هتل وای فای رایگان دارند. یک مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق ملاقات نیز در دسترس هستند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور تایلند می توان به باغ، تجیهزات لباسشویی و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

هتل بایوک اسکای بانکوک (Baiyoke Sky Hotel) در طبقه 88ام برج بایوک قرار گرفته و به این شکل بلندترین هتل تایلند است. این هتل مناظری پانورامیک از بانکوک، یک سکوی گردان، یک سکوی تماشای منظره و 7 رستوران دارد. هتل بایوک اسکای بانکوک در منطقه مرکز شهر Pathumwan قرار گرفته و به اندازه یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه قطار Rachaprarop و یک سواری 25 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد. این منطقه از شهر برای کسانی که برای خرید لباس و خوردن غذاهای خوشمزه به تور بانکوک آمده اند عالی است.

هتل بایوک اسکای بانکوک یکی از مشهورترین مکان های شهر است. برج بایوک بلندترین ساختمان کل تایلند بوده و گردشگرانی از سراسر جهان را به سمت خودش جلب می کند. لابی هتل در طبقه 18ام قرار گرفته و کفپوشی مرمری و دکوری چوبی دارد و همیشه با حضور مسافران تور تایلند که مشغول انجام کارهای مربوط به ورود به هتل هستند بسیار شلوغ است. البته جاذبه اصلی هتل بدون شک در سقف قرار دارد؛ جایی که هزاران نفر از مهمانان هتل و افراد غیر مهمان، خود را به طبقه 84ام و سکوی گردان تماشای منظره می رسانند. وقت غروب، اینجا یکی از سرزنده ترین مکان های شهر می شود.

منبع مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1838

به "مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید