مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای لیگ رجحان شدن

به گزارش مرد کوچک، هفته بیست و سوم لیگ آزادگان، روز های آدینه و شنبه پیگیری می گردد.

مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای لیگ رجحان شدن

به گزارش ، در هفته بیست و سوم ، 9 بازی پیگیری می گردد.

2 تیم فوتبال مس کرمان و خوشه طلایی به مصاف هم می فرایند.

ماجراجویی مس کرمان در لیگ آزادگان کماکان ادامه دارد و این تیم روی ریل موفقیت قدم برداشته است. شاگردان رضا مهاجری در مس کرمان، هفته گذشته مقابل تیم انتهای جدولی نود ارومیه به تساوی رسیدند تا 2 امتیاز مهم را از دست بدهند.

نارنجی پوشان این هفته مقابل خوشه طلایی قرار می گیرند و برای فاصله انداختن با سایر مدعیان، محکوم به برد خواهند بود. مسی ها با 4 باخت در کنار فجر سپاسی، کمترین شکست را در لیگ آزادگان دارند.

مس کرمان 22 گل در این فصل از رقابت ها زده و فقط 9 گل دریافت نموده است. این تیم با تفاضل گل 13 نشان داده که تیمی قدرتمند است و به راحتی به حریفان باج نمی دهد. شاگردان رضا مهاجری با تساوی هفته گذشته خود، 42 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند.

در سوی مقابل خوشه طلایی قرار گرفته است.

راهنمایی این تیم بر عهده محسن بیاتلو، سرمربی جوان و سابق ماشین سازی است. طلایی پوشان ساوه در جام حذفی با نتیجه 2 بر صفر مقابل سپاهان باختند تا وداعی زود هنگام با این جام داشته باشند.

شرایط این تیم در لیگ آزادگان کمی بهتر شده است، اما با شرایط ایده آل خود فاصله دارد. شاگردان بیاتلو هفته گذشته با نتیجه 4 بر یک حریف خود، گل ریحان را در هم کوبیدند تا با روحیه مضاعفی پا به این ملاقات بگذارند. خوشه طلایی با به ثمر رساندن 22 گل، نشان داده در خط حمله تیم زهرداری است، اما با 17 گل در خط دفاع، عملکرد خوبی نداشته است. طلایی پوشان در این فصل از رقابت های لیگ آزادگان، 6 برد به دست آورده و در 9 مسابقه باخته اند.

این تیم با 30 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

در مهم ترین مسابقه این هفته، تیم های فجر سپاسی و بادران به مصاف هم می فرایند.

فجر سپاسی بعد از سپری کردن برد های متوالی و کم کردن امتیازات خود با صدر جدول، به یک باره روی ریل ناکامی قدم برداشته و نتوانسته است نتایج خوبی کسب کند. این تیم هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم با نتیجه 2 بر یک باخت. فجر سپاسی در 2 مسابقه اخیر خود هیچ امتیازی نگرفته است و این می تواند برای آن ها زنگ خطری باشد تا در مسابقات پیش رو با تمرکز بیشتری کار نمایند. شاگردان عاشوری در فجر سپاسی، 4 شکست را تجربه نموده اند. این تیم 23 گل به ثمر رسانده و 17 گل هم دریافت نموده است. فجر سپاسی برای جا نماندن از سایر مدعیان صعود به لیگ برتر، محکوم است تا بادران را شکست دهد. این تیم با 34 امتیاز، در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

در سوی مقابل بادران تهران در این فصل از رقابت های لیگ آزادگان، عملکرد خیره نماینده ای از خود به نمایش گذاشته است.

این تیم هفته گذشته مقابل طرفدار با نتیجه 2 بر صفر باخت تا اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول به عدد 7 برساند. بادران برای کم کردن امتیازات از دست رفته خود، کار سختی در پیش دارد و دیگر حق اشتباه ندارد. بادران با 26 گل زده، اسم بهترین خط حمله لیگ آزادگان را یدک می کشد. این تیم با 18 گل خورده، در فاز دفاعی عملکرد چندان خوبی از خود بر جای نگذاشته است.

بهترین گلزن بادران در لیگ آزادگان، حمید غلامی است که 7گل به ثمر رسانده و جزء مهاجمین خطرناک این مسابقات است. بادران با 35 امتیاز، در رده سوم جدول رده بندی حضور دارد و نزدیک ترین تعقیب نماینده آن ها، فجر سپاسی است. می توان پیش بینی کرد که ملاقات نزدیک و جذابی را ببینیم.

استقلال خوزستان این فصل، سکان راهنمایی خود را به امیر خلیفه اصل سپرده است و توانسته نتایج خوبی را کسب کند. این تیم هفته گذشته با نتیجه عجیب 2 بر صفر مقابل نود ارومیه باخت تا نتواند فاصله خود را با صدر جدول افزایش دهد.

استقلال خوزستان این هفته آزمون سختی را مقابل ملوان دارد و نمی خواهد به راحتی باز هم امتیاز از دست دهد. این تیم خوزستانی در این فصل از رقابت های لیگ آزادگان، 24 گل به ثمر رسانده و 13 گل هم دریافت نموده است. تفاضل گل شاگردان خلیفه اصل مثبت 11 است و می توان پیش بینی کرد که اگر آن ها بتوانند مقابل ملوان به پیروزی دست پیدا نمایند، شانس زیادی برای صدرنشینی خواهند داشت. استقلال خوزستان با 37 امتیاز در رده دوم جدول است.

در سوی مقابل ملوان بند انزلی قرار گرفته است.

راهنمایی این تیم بر عهده مازیار زارع، بازیکن اسبق این تیم است. ملوان در میانه های فصل عملکرد فاجعه باری داشت، اما رفته رفته به فرم ایده آل گذشته خود بازگشت. این تیم در جام حذفی دست به کار بزرگی زد و توانست نساجی مازندران را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

این تیم هفته گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب خیبر خرم آباد شد تا امتیاز مهمی را از دست دهد. شاگردان مازیار زارع در ملوان، ملاقات دشواری را مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان دارند. ملوان 7 برد و 7 تساوی را تا این جای فصل در لیگ آزادگان کسب نموده است. آن ها امیدوار هستند که بتوانند از رقیب خود (استقلال خوزستان) امتیاز بگیرند تا شرایطشان را در جدول بهبود ببخشند. ملوان در لیگ آزادگان، 17 گل به ثمر رسانده و کمی در فاز حمله، ضعیف عمل نموده است. این تیم با 31 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

برنامه بازی های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان به توضیح زیر است:

آدینه 17 اردیبهشت 1400

مس کرمان - خوشه طلایی ساوه / ساعت 19:50

طرفدار - چوکای تالش / ساعت 20:30

شنبه 18 اردیبهشت 1400

رایکای بابل - آرمان گهر / ساعت 20:15

فجر سپاسی - بادران تهران . ساعت 20:15

شاهین شهرداری بوشهر- پارس جنوبی جم / ساعت 20:15

خیبر خرم آباد - قشقایی شیراز / ساعت 20:30

استقلال خوزستان - ملوان / ساعت 20:30

شهرداری آستارا - نود ارومیه / ساعت 20:30

گل ریحان البرز - استقلال ملاثانی / ساعت 20:30

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1744

به "مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای لیگ رجحان شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای لیگ رجحان شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید