فرکی: دلیلی ندارد سایپا به کرج برود، به کسب سهمیه امیدواریم

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: جوانان خوبی در تهران داریم و احتیاج داریم که تیم های لیگ فزونی بیشتری در تهران داشته باشیم و دلیلی ندارد که سایپا به کرج برود.

فرکی: دلیلی ندارد سایپا به کرج برود، به کسب سهمیه امیدواریم

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد شرایط تیمش پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: انتظار برای آغاز لیگ برتر که با تاخیر 20-25 روزه روبرو شده بود، به انتها رسید و روز پنجشنبه مسابقات آغاز خواهد شد. باید روز آدینه اول شهریورماه با تیم شهر خودرو بازی کنیم که تیمی قابل احترام است به خصوص که نماینده ایران هم در آسیا محسوب می گردد. تمرینات مان را از ابتدای تیرماه استارت زدیم و الان 2 ماه بعد از آغاز تمرینات مان در شهریرماه بازی های رسمی ما آغاز می گردد که براساس قرعه مقابل شهر خودرو که فصل گذشته همه نگاه ها را به خود جلب نموده بود بازی خواهیم کرد. البته حدود 3 هفته پیش هم ما یک بازی تدارکاتی هم با این تیم برگزار نموده ایم.

وی درباره میزبانی پیکان در استادیوم شهدای شهر قدس و بازی های تدارکاتی پیش فصل گفت: استادیوم مان شهدای شهر قدس است، مشکل خاصی ندارد و فقط بحث نصب گیت های ورودی هست و انشالله بازی مان را در این استادیوم برگزار کنیم. بازی با استقلال آخرین بازی تدارکاتی ما بود. 9 بازی با تیم های مختلف برگزار کردیم و یک بازی درون تیمی هم انجام دادیم. در آخرین بازی تدارکاتی مان هم مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم. طبق برنامه ریزی سعی کردیم با تیم های لیگ رجحان مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو بازی کنیم. در بازی های محبت آمیز نتیجه مهم نیست ولی ما با شرایط خوبی بازی های محبت آمیز مان را تمام کردیم اما برای آغاز لیگ باید خیلی بیش از اینها کوشش کنیم تا پیروز باشیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که در گذشته این تیم در مسابقات پرنوسان ظاهر می شد، آیا در فصل جدید این تیم به ثبات می رسد؟ توضیح داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و این جذابیت فوتبال را نشان می دهد، در کل جهان هم این شرایط وجود دارد. معمولا ابتدای هر فصل تیم هایی که شانس قهرمانی دارند، درصد پیروزیت را بیشتر برای خود قائل هستند. با اتفاقاتی که در گذشته در لیگ مان افتاده و به طور مثال در حضور تیم های پرقدرت، استقلال خوزستان قهرمان شده، این امیدواری برای هر تیمی به وجود می آید که برای پیروزیت با انگیزه ظاهر گردد. امیدوارم شانس کسب سهمیه را داشته باشیم. زمانی تیمی مثل صبا سهمیه کسب کرد که هیچ کس انتظار نداشت. ما با همین اهداف و انگیزه این شرایط را برای پیکان متصور هستیم. چون اعتقاد من این است که اگر قرار است نتیجه نگیریم بهتر است که کوشش هم نکنیم. امیدوار هستیم سهمیه را کسب کنیم و کارمان هم سخت است اما بستر را فراهم کردیم تا نتیجه بگیریم. انتظار از تیم ما هم همین است که اگر یکسری از فاکتورها فراهم گردد به پیروزیت بیشتر ما یاری خواهد نمود.

فرکی در پاسخ به اینکه سوال که حضور سرمربیان خارجی چقدر به کیفیت لیگ یاری می نمایند؟ بیان کرد: سرمربیان ایتالیایی و آرژانتینی را خیلی تجربه ننموده ایم ولی سرمربیانی ترکیه ای مثل آقای دنیزلی را پیش از این استفاده نموده ایم. اولین بار است که مربیان ایتالیایی و آرژانتینی در فوتبال ما حضور دارند. آن چیزی که برای فوتبال ما مهم است این است که مربیان خارجی که به ایران آمده اند تاثیر درازمدت داشته باشند و تیم های دیگر ما هم از حضور این مربیان بهره ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که صحبت از حضور تیم فوتبال سایپا در کرج است، آیا این اتفاق باعث نابودی این تیم نخواهد شد؟ گفت: شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد و کار خوبی نیست به خصوص اینکه در زمان های بدی رخ می دهد. خودم در نفت این موضوع را تجربه نموده ام. وقتی که نفت را می خواستند به اراک منتقل نمایند 2 هفته بود که کارمان را آغاز نموده بودیم و کارمان را با استرس انجام می دادیم. این حرکت کار غلطی است و نتیجه آن را هم دیده ایم. امیدوارم این اتفاق برای سایپا نیفتد. این سهمیه برای تهران است، ما جوانان خوبی در تهران داریم و می بینیم که به دنبال تیم هستند. احتیاج داریم که تیم های لیگ رجحان در تهران بیشتر شوند و دلیلی ندارد که سایپا به کرج برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 302

به "فرکی: دلیلی ندارد سایپا به کرج برود، به کسب سهمیه امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: دلیلی ندارد سایپا به کرج برود، به کسب سهمیه امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید