مربی چینی والیبال برای تیم های پایه بانوان

به گزارش مرد کوچک، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال از کوشش برای استخدام یک مربی چینی برای تیم های پایه بانوان اطلاع داد.

مربی چینی والیبال برای تیم های پایه بانوان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال صحبت هایی مبنی بر استخدام مربی چینی برای تیم های پایه بانوان شنیده می گردد که برای دو سال روی استعدادهای ایران کار کند.

حرمت السادات زبردست سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در این باره به خبرنگاران گفت: با رئیس فدراسیون والیبال درباره آوردن مربی چینی برای استعدادهای رده سنی پایه صحبت نموده ام تا برای دو سال روی این تیم سرمایه گذاری نموده و به رده سنی نوجوانان معرفی کنیم.

وی اضافه نمود: قصد داریم روی رده سنی قبل از نوجوانان سرمایه گذاری نموده و به تیم نوجوانان معرفی کنیم. داورزنی نیز نظر مساعدی در این خصوص دارد.

زبردست درباره برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات لیگ برتر را روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار می کنیم اما با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی پیش بینی نموده ایم مسابقات لیگ برتر روزهای پنجشنبه و اردوها از آدینه تا سه شنبه برگزار گردد. ترکیب تیم برای شرکت در ادوها و مسابقات نیز تلفیقی از جوانان و امید یعنی رده سنی زیر 19 سال است، چون سال آینده مسابقات آسیایی را در پیش دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 529

به "مربی چینی والیبال برای تیم های پایه بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی چینی والیبال برای تیم های پایه بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید