برگزاری تمرین تیم فوتبال امید در دانشگاه تاکسین، امیدها از سوی AFC توجیه شدند

به گزارش مرد کوچک، تمرین تیم فوتبال امید کشورمان در زمین دانشگاه تاکسین شهر سونگلا تایلند برگزار گردید که در این تمرین بازیکنان دفاعی و هجومی ایران، تمرین اختصاصی انجام دادند.

برگزاری تمرین تیم فوتبال امید در دانشگاه تاکسین، امیدها از سوی AFC توجیه شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین تیم فوتبال المپیک ایران عصر امروز (یکشنبه) در زمین دانشگاه تاکسین شهر سونگلا برگزار گردید. این تمرین به مرور حرکات ترکیبی، بازی درون تیمی همچنبن تمرینات اختصاصی برای مهاجمان و مدافعان تیم اختصاص داشت.

با توجه به فرصت کوتاه به جامانده تا شروع مسابقات زمین دانشگاه تاکسین براى نخستین بار در اختیار تیم امید نهاده شد که کیفیت مطلوبی داشت.

لازم به ذکر است تمرینات تیم المپیک از روز دوشنبه طبق قوانین زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و طبق برنامه AFC انجام خواهد شد.

همچنین صبح امروز نشست هماهنگی و اجرایى نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعضاى تیم امید برگزار گردید. در این نشست مسئولان برگزارى، ناظر داورى، هماهنگ کننده، نماینده امور رسانه اى همچنین سایر نمایندگان AFC با اعضاى تیم امید موضوعات و قوانین مرتبط با برگزارى رقابت ها را تشریح کردند.

جلسه توجیهى سیستم یاری داور ویدئویی از بخش هاى مهم این نشست مشترک بود. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان یادبود مسابقات را به صورت نمادین به امید نورافکن کاپیتان تیم المپیک اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 723

به "برگزاری تمرین تیم فوتبال امید در دانشگاه تاکسین، امیدها از سوی AFC توجیه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تمرین تیم فوتبال امید در دانشگاه تاکسین، امیدها از سوی AFC توجیه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید