ایران به سختی از سد تایلند گذشت

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران: تیم ب والیبال ایران در نخستین بازی خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا تایلند را شکست داد.

ایران به سختی از سد تایلند گذشت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز (دوشنبه) با دیدار تیم های ملی ب ایران و تایلند در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان شروع شد. ملی پوشان ایران در این دیدار پیروز به شکست 3 بر 2 والیبال تایلند شدند تا نخستین گام را اگرچه با سختی اما با پیروزی بردارند.

تیم ایران در ست های اول و سوم این مسابقه 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب حریف شد، اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 18 بر 16 به پیروزی رسید تا در نهایت 3 بر 2 پیروز این میدان باشد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این ست از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داودی و علی حسین (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ایران با این پیروزی و کسب دو امتیاز در صدر گروه دوم نهاده شد و تایلند با یک امتیاز در رتبه دوم. استرالیا و چین دیگر تیم های گروه ایران در دومین دیدار روز نخست به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی ب والیبال ایران فردا در دومین مسابقه خود از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف چین قهرمان دوره گذشته این رقابت ها می رود.

والیبال ایران با دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره آسیا در این رقابت ها است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 490

به "ایران به سختی از سد تایلند گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران به سختی از سد تایلند گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید