مدرسه بزرگ سن روکو یکی از اماکن دیدنی ونیز به شمار می رود (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش مرد کوچک، جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، مدرسه بزرگ سن روکو یکی از اماکن دیدنی ونیز به شمار می رود.

مدرسه بزرگ سن روکو یکی از اماکن دیدنی ونیز به شمار می رود (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این ساختمان مرمر سفید چشمگیر که انجمن خیریه سان روکو در آن قرار گرفته است، بین سالهای 1515 تا 1560 ساخته شده است. پس از اتمام آن، هنرمند بزرگ ونیزی قرن شانزدهم، تینتورتو بخاطر نقاشی تابلوی مرکزی برای سقف سالن هتل ورودی ساختمان و قرار دادن آن در محل مشخص شده قبل از داوری که تاثیرگذارتر از آثار هنرمندان رقیب بود، برنده مسابقه شد. او بعدها دیوارها و سقف ها را با چرخه کاملی از نقاشی ها که از شاهکارهای این هنرمند محسوب می شود، تزئین کرد.

قدمت سالن بنا به سالهای 1564 و 1576 بر می شود و شامل آثاری چون تجلیل از سنت روچ، مسیح قبل از پیلاتس، این مرد را نگاه کنید و قدرتمندتر از همه مصلوب شدن است. آثار سالن فوقانی صحنه های عهد تازه را که بین سالهای 1575 تا 1581 نقاشی شده اند، به تصویر می کشند. نورپردازی نقاشی ها تاریک هستند اما شما می توانید نوآوری های تینتورتو را در استفاده از نور و رنگ احساس کنید. با استفاده از آینه های ارائه شده شما می توانید سقف ها را راحت تر ببینید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2179

به "مدرسه بزرگ سن روکو یکی از اماکن دیدنی ونیز به شمار می رود (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه بزرگ سن روکو یکی از اماکن دیدنی ونیز به شمار می رود (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید