موضوع برنامه های دهه فجر با بیانیه گام دوم انقلاب در دارالشهدای تهران

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار دارالشهدای تهران گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و علل موفقیت های این حادثه بزرگ قرن بویژه برای نسل چهارم انقلاب مورد واکاوی قرار گیرد.

موضوع برنامه های دهه فجر با بیانیه گام دوم انقلاب در دارالشهدای تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، رضا شنگی شهردار دارالشهدای تهران با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: این ویژه برنامه ها مختص نوجوانان 10 الی 18 سال است، چراکه نسل چهارم انقلاب جزء گروهی هستند که می توانند این بیانیه را اجرا و محقق نمایند.

وی اضافه کرد: این برنامه ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت 9 الی 12 ویژه دختران نوجوان و از ساعت 15 الی 18 ویژه پسران نوجوان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سینما بهاران برگزار می شود.

شنگی شرح داد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و علل موفقیت های این حادثه بزرگ قرن بویژه برای نسل چهارم انقلاب مورد واکاوی قرار گیرد.

شهردار منطقه 17 اظهار کرد: تبیین چشم اندازهای آینده و توصیه درباره آینده انقلاب اسلامی در هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفته است.

وی با اشاره به مسابقه ای در همین خصوص گفت: به همین مناسبت و در راستای تبیین گام دوم انقلاب به ویژه برای نسل چهارم انقلاب، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 17 با همکاری گروه جهادی صبح ظهور، مسابقه کتابخوانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران برگزار می نماید.

شنگی اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از طریق عضویت در کانال صبح ظهور به نشانی jahadisobhezohoor@ و مطالعه کتاب الکترونیک بیانیه گام دوم انقلاب اقدام نمایند. همچنین مهلت شرکت در این مسابقه از 12 لغایت 20 بهمن ماه است و به پنج برگزیده این مسابقه جوایز نقدی اهداء می شود.

شهردار دارالشهدای تهران گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، به شماره واتس اپ 0933432.343 پیام ارسال نمایند.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1969

به "موضوع برنامه های دهه فجر با بیانیه گام دوم انقلاب در دارالشهدای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع برنامه های دهه فجر با بیانیه گام دوم انقلاب در دارالشهدای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید