لندنیها به خیابان ریختند

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران : هزاران تن از معترضان به افزایش محدودیت های کرونایی در لندن روز سه شنبه مقابل مجلس انگلیس دست به تظاهرات زده و علیه سیاست های دولت بوریس جانسون برای مهار شیوع کرونا شعار دادند.

لندنیها به خیابان ریختند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، اعضای پویش استنداپ ایکس با حضور در این حرکت اعتراضی شعار نوشته هایی را حمل می کردندکه روی ان عبارت هایی با این مضمون نوشته شده بود که همه گیری ویروس کرونا یک پدیده ساختگی است. آن ها همچنین با سردادن شعارهایی خواستار توقف محدودیت های کرونایی شدند.

معترضان که اغلب از طرفداران تئوری توطئه هستند بر این باورند که واکسیناسیون کرونا جامعه بشری را به یک آزمایشگاه وسیع انسانی تبدیل کرده که میلیاردها دلار برای شرکت های داروسازی سودآوری خواهد داشت. آن ها ادعا می کنند بیل گیتس بنیان گذار شرکت مایکروسافت در حال ساخت میکروچیپ هایی است که از طریق واکسن کرونا به بدن افراد تزریق شود.

انگلیس که بعد از ایتالیا دارای بالاترین آمار فوتی های ناشی ابتلا کرونا در قاره اروپاست، در هفته های گذشته صحنه تظاهرات مخالفان محدودیت های کرونایی و افرادی بوده که بحران کنونی را ساختگی می دانند.

تظاهرات امروز در لندن نیز در حالی برگزار گشت که بر اساس تصمیم جدید دولت، پایتخت و تعدادی دیگر از شهرستان های واقع در جنوب شرق انگلیس از بامداد امروز(چهارشنبه) وارد بالاترین سطح محدودیت های کرونایی خواهند شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1353

به "لندنیها به خیابان ریختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندنیها به خیابان ریختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید