تور ارمنستان: فروزان: مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می گردد

به گزارش مرد کوچک، مدیرکل امور بین الملل وزارت کار گفت: مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان نمایشگاه دائمی توانمندی های مالی کشور افتتاح می گردد.

تور ارمنستان: فروزان: مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان در نشست و بیناری با مدیر امور بین الملل وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان اظهار کرد: با هدف تبیین ظرفیت های دو طرف در حوزه های فراوری و تجارت محصولات و خدمات، تفاهم نامه همکاری در این حوزه منعقد خواهد شد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آماده سازی مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برای عرضه توانمندی های دانش بنیان و دستاورد های تعاونی های شاخص، گفت: این پتانسیل ارزشمند در سفر وزیر کار ایران به ایروان افتتاح می گردد.

فروزان با تشریح کامل ظرفیت ها و توضیح وظایف معاونت ها، سازمان ها، بانک ها و مراکز مالی زیرمجموعه وزارت مردم، از آمادگی راه اندازی مراکز آموزش مهارت های فنی وحرفه ای به وسیله اساتید ایرانی، مشاوره در حوزه بیمه ای و خدمات امور بازنشستگان و معلولان اطلاع داد.

میناسیان مدیر امور بین الملل وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان نیز در این نشست اعلام کرد: با توجه به گستردگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران، همکاری های طرفین می تواند بسیار اثربخش و مثبت باشد.

وی از پیشنهاد تأسیس مجموعه ای همسو با اهداف بهزیستی جهت ارائه خدمات به زنان و افراد بی سرپرست، معلولین و توانخواهان و بعلاوه راه اندازی مرکزی جهت آموزش فنی وحرفه ای جوانان در ارمنستان استقبال کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1993

به "تور ارمنستان: فروزان: مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: فروزان: مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید