طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده اجرا می گردد

به گزارش مرد کوچک، معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: با موافقت سازمان محیط زیست، اجرای طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده استان گلستان شروع می گردد.

طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده اجرا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، رضا مروتی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران درباره آخرین شرایط اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده گفت: دولت قرار نیست در جزیره آشوراده سرمایه گذاری کند و یا طرحی در آن اجرا کند بلکه دولت تنها قرار است زمینه های سرمایه گذاری در جزیره را مهیا کند.

وی اضافه نمود: از ابتدای فعالیت دولت کوشش داشتیم که زیرساخت ها را برای سرمایه گذاری در این بخش مهیا کنیم و در این مدت فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار گلستان توضیح داد: طرحی که بیش از سال است بر زمین مانده و همیشه بخش خصوصی در آن به نتیجه رسیده است را در ابتدای دولت کوشش کردیم که ایرادهای طرح را آنالیز و رفع نموده و زیرساخت ها را در آن برای حضور بخش خصوصی آماده کنیم.

مروتی گفت: برای فعال شدن بخش خصوصی، مهم ترین اولویت آنالیز های زیست محیطی است که در این راستا طرح لازم طراحی و آماده شده و طرح طبیعت گردی و گردشگری جزیره آشوراده تدوین و به سازمان محیط زیست ارسال شد.

وی اظهار کرد: این طرح آنالیز و بعضی ایرادهای وارد رفع شد و سازمان محیط زیست موافقت خود را با کلیات طرح اعلام نموده و بیش از 95 درصد طرح مورد موافقت قرار گرفته و تنها در بعضی مسائل مانند جانمائی بخش ها در جزیره اختلاف وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار گلستان توضیح داد: با توجه به بازدید اخیر کارشناسان سازمان محیط زیست، به زودی تا انتها آذر ماه این طرح قطعی و نهائی خواهد شد.

مروتی با اشاره به اینکه قرار نیست در جزیره آشوراده هتل و غیره احداث گردد، گفت: بوم کلبه های اقامتی به صورت کاملا سنتی در این جزیزه راه اندازی می گردد.

وی درباره زمان اجرائی شدن این طرح اظهار کرد: پس از تائید طرح باید برای واگذاری آن به سرمایه گذاران آنالیز را شروع کرد که می توان به روش های مختلف سرمایه گذاری این کار را انجام داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 720

به "طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده اجرا می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده اجرا می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید