شما به تماشای این فیلم دعوت نیستید

به گزارش مرد کوچک، درجه بندی سنی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به ما این امکان را می دهد که بی محابا بچه ها را به تماشای فیلم هایی نامناسب برای سن و سالشان دعوت نکنیم.

شما به تماشای این فیلم دعوت نیستید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، چرا درجه بندی سنی برای تماشای فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی و برنامه های شبکه نمایش خانگی مهم است؟

برای اینکه تماشای هر فیلم و سریالی مناسب بچه ها و نوجوانان نیست و تماشای بدون نظارت این فیلم ها می تواند اثرات مخرب روحی، روانی، تربیتی و اخلاقی داشته باشد. درجه بندی سنی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به ما این امکان را می دهد که بی محابا بچه ها را به تماشای فیلم هایی نامناسب برای سن و سالشان دعوت نکنیم.

شما به تماشای این فیلم دعوت نیستید!

تماشای خشونت، یاددریافت کلمات و عبارت های ناخوشایند و گاهاً رکیک، قرار دریافت در معرض تصاویر جنسی و تقلید رفتارهای خارج از عرف، مهم ترین نگرانی والدین از تماشای فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی یا برنامه های شبکه نمایش خانگی خصوصاً تولیدات خارجی توسط فرزندانشان است.

اگر این نگرانی جدی است، پس چرا در حضور بچه ها هر فیلم و سریالی را می بینیم؟ چند سالی است تولیدکنندگان محصولات تصویری از درجه بندی سنی در تماشای محصولات تصویری استفاده می کنند.

این درجه بندی ها به والدین کمک می کند تا بدانند این فیلم یا سریال مناسب سن فرزندانشان هست یا نه؟ ترویج فرهنگ استفاده از درجه بندی سنی می تواند امنیت روانی و رفتاری بچه ها و نوجوانان در مواجهه با انواع محصولات تصویری را افزایش دهد.

در این باره این ویدئو را هم ببینید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1636

به "شما به تماشای این فیلم دعوت نیستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما به تماشای این فیلم دعوت نیستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید