شرایط میزبانی مشهد از بازی ایران و هنگ کنگ ، دلیل برکناری فتاحی

به گزارش مرد کوچک، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن ارائه شرایط مشهد برای میزبانی از بازی ایران با هنگ کنگ دلیل برکناری سعید فتاحی را بیان کرد.

شرایط میزبانی مشهد از بازی ایران و هنگ کنگ ، دلیل برکناری فتاحی

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست خبری در مشهد در جمع خبرنگاران درباره تغییر داور دیدار عراق با ایران گفت: نظرمان این بود اگر این بازی در قطر برگزار گردد بهتر است، اما میزبان حق دارد اگر نتواند در کشورش بازی را برگزار کند دست کم خودش زمین بی طرف را انتخاب کند و به همین دلیل عراق هم اردن را انتخاب کرد. با توجه به اینکه ابتدا داور بازی اردنی و عرب بود، اما من به عنوان نایب رئیس AFC هیچ اظهارنظری درباره داوری نمی کنم و نمی گویم داور خوب بود یا بدبود.

وی اضافه نمود: ما تنها نامه ای که به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم این بود که زیبنده نیست و سبب شائبه می گردد که داور عرب برای تیم عرب زبان عراق سوت بزند. هیچگونه اظهارنظر فنی هم انجام ندادیم. در نهایت آن ها داور سریلانکایی انتخاب کردند که برای فیفا و AFC اتفاق خوبی است که تصمیمی مشترک گرفتند.

تاج توضیح داد: نباید برای بازی تیم ملی ایران با عراق و هر کشور عربی دیگری داور عرب بگذارند. اکنون هیچ مسئله ای برای اعزام به اردن نداریم و امیدواریم بازیکنان غیورمان و کادرفنی بتوانند سه امتیاز دیداری که حریف در خانه خودش از ایران میزبانی نمی کند ذخیره نموده تا برای دور برگشت مسئله ای نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از هنگ کنگ در مشهد گفت: برای بازی شهرخودرو با پارس جنوبی به استادیوم امام رضا (ع) رفتم و شاید بتوانیم بازی با هنگ کنگ را در مشهد برگزار کنیم. این بازی نوروز 99 برگزار می گردد و شاید در آن موقع تنها 5،6 هزار تماشاگر برای تماشای بازی به استادیوم آزادی بیایند، اما اگر بتوانیم بازی با هنگ کنگ را در مشهد برگزار کنیم، استادیوم امام رضا (ع) مملو از تماشاگر می گردد.

او اضافه نمود: این موضوع هم شرایطی دارد. ابتدا باید مارک ویلموتس را متقاعد کنیم که تیم ملی در مشهد بازی کند که شاید این کار انجام گردد. ضمن اینکه با توجه به برگزاری بازی در نوروز باید هتل خالی هم برای هر 2 تیم در مشهد وجود داشته باشد. همچنین باید هنگ کنگ را هم برای سفر به مشهد آماده کنیم که آن هم کار سختی نیست. مهم خالی بودن هتل ها و ترانسفر این مجموعه است که انشالله بتوانیم این کار را انجلم بدهیم.

  • دعوت از 23 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال | بازگشت وریا

تاج درباره اصلی ترین دلیل برکناری سعید فتاحی گفت: اطلاعیه سازمان لیگ فوتبال، بهترین جواب برای این سوال است. در این اطلاعیه از زحمات بی دریغ فتاحی که انسان زحمتکش، کاربلد و درستی است قدردانی شد. در هر سیستمی هم تغییر طبیعی است. در خود صدا و سیما چه میزان تغییر نیرو داریم. معاون این سازمان را تغییر دادند و هیچکس هم نفهمید. نیروهای وزارت خانه را تغییر می دهند و آنجا هم کسی متوجه نمی گردد. اکنون رئیس کمیته مسابقات یکی از زیر مجموعه های مان یعنی سازمان لیگ تغییر نموده است.

رئیس فدراسیون فوتبال توضیح داد: بی شک فتاحی در روزهای آینده در فدراسیون فوتبال مشغول کار دیگری می گردد و حتی محتمل است در هفته های آینده یک تا 2 تغییر دیگر هم در فدراسیون رخ بدهد. همانگونه که سازمان لیگ از زحمات فتاحی تشکر کرد، من هم قدردان زحمات این نیروی کاردان و زحمکتش هستم. تغییر در هر سیستمی طبیعی است. حالا شاید سوال بپرسید که چرا دیگر از این نیروی کاردان استفاده نمی گردد، اما من می گویم از او استفاده خواهیم کرد حتی شاید شایسته تر از قبل به او پست خواهیم داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 448

به "شرایط میزبانی مشهد از بازی ایران و هنگ کنگ ، دلیل برکناری فتاحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط میزبانی مشهد از بازی ایران و هنگ کنگ ، دلیل برکناری فتاحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید