شاهین طبع: امیدواری زیادی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی داریم، حریفان روی ایران حساب باز می نمایند

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی صعود کند.

شاهین طبع: امیدواری زیادی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی داریم، حریفان روی ایران حساب باز می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در حاشیه برگزاری آخرین اردوی تیم ملی قبل از اعزام به رقابت های جام جهانی درخصوص شرایط این تیم گفت: ما اردوی خوبی داشتیم و ملی پوشان 10 هفته در اردو بودند. در طول این مدت هم تمرینات خوبی را سپری کردیم و هم دیدارهای تدارکاتی خوب و قابل استفاده ای را پشت سرگذاشتیم که به واسطه آنها نقاط ضعف و قوت تیم ملی را پیدا کردیم.

وی اضافه نمود: قبل از شروع جام جهانی دو بازی تدارکاتی خوب در قالب یک تورنمنت با تیم های مونته نگرو و لهستان داریم که یاری زیادی به ما می نماید. از شرایط تیم و ملی پوشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شرایط برگزاری جام جهانی گفت: در گذشته شیوه ورود به جام جهانی و کسب سهمیه المپیک متفاوت بود قبلا برای رسیدن به المپیک حرف و حدیث زیادی بوجود می آمد اما وضعیتی که فدراسیون جهانی بوجود آورده باعث می گردد که شایسته ترین تیم ها به جام جهانی و المپیک راه پیدا نمایند و آنهایی که ساختار خوب و بازیکنان خوبی دارند به اهدافشان برسند.

شاهین طبع در مورد حریفان ایران در جام جهانی گفت: به نظرم تیم ما تا این ساعت، تیم موفقی بوده است. در جام جهانی نیز روی ما حساب باز می نمایند و سایر تیم ها ایران را جزو حریفان خوب می دانند. ما رقبای خود در مرحله گروهی جام جهانی را آنالیز نموده ایم و همه تلاشمان این است که بازی خوبی انجام بدهیم و امیدواری زیادی نیز به صعود دارم. باید تمرکز زیادی روی بازی ها داشته باشیم و دقت نظر زیادی روی جزئیات کنیم.

وی درباره بعضی نقدها از تیم ملی پس از شکست مقابل یونان در دیدار تدارکاتی بیان کرد: می خواهم همه را به صورت کلی ببینیم چون اگر انتقادی مطرح کنم در حق بیشتر رسانه ها ناحقی می گردد.من احساس می کنم رسانه های واقعی همواره پشت ما بوده اند و نقدها درستی را مطرح نموده اند.جامعه بسکتبال نیز به خوبی تشخیص می دهد که چه رسانه هایی نقدها درست را مطرح می نمایند. ما نباید به خاطر یک سری مسائل جزئی و افراد خاص کل جامعه را دلسرد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 290

به "شاهین طبع: امیدواری زیادی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی داریم، حریفان روی ایران حساب باز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: امیدواری زیادی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی داریم، حریفان روی ایران حساب باز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید