سهراب نژاد: داوری ها به سود مهرام نیست، شرایط بازی نداشتم

به گزارش مرد کوچک، سنتر تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: در لیگ داوری ها به سود مهرام نیست و نباید این حرف ها مطرح شود.

سهراب نژاد: داوری ها به سود مهرام نیست، شرایط بازی نداشتم

حامد سهراب نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، درباره باخت تیم مهرام تهران مقابل پتروشیمی بندر امام در هفته بیست و یکم لیگ برتر، توضیح داد: پتروشیمی از جمله تیم های خوب لیگ به شمار می رود که با توجه به در اختیار داشتن ملی پوشان زیاد، تیم با تجربه ای است. در این چند روز فرصتی که داشتیم آن ها را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و آغاز خوبی هم از ابتدای بازی داشتیم و حتی نیمه اول بازی با اختلاف 20 امتیازی به سود ما سرانجام یافت.

او ادامه داد: با آغاز کوارتر سوم متاسفانه تمرکز خود را از دست دادیم و بازی از دستمان خارج شد تا اینکه پتروشیمی به بازی برگشت. با اشتباهات فردی بازی رفته رفته نزدیک شد و اختلاف امتیازی که ایجاد کرده بودیم از بین رفت، در یک دقیقه سرانجامی هم که متاسفانه پتروشیمی توانست سه امتیاز از ما پیش افتاده و برنده بازی شود.

سنتر با تجربه تیم مهرام تهران درباره حضورش در زمین بعد از چند هفته مصدومیت، اظهار کرد: متاسفانه مصدومیت من خیلی طولانی شد و یک ماه و نیم نبودم. تمرین خوبی هم نداشته ام و تنها یک هفته است که تمرینات را آغاز کرده ام. خیلی دوست داشتم در این بازی مهره تاثیرگذاری برای تیمم باشم، اما متاسفانه از نظر بدنی در شرایط مسابقه و آمادگی کافی نبودم.

او در پاسخ به این سوال که چرا مهرام در کوارتر چهارم امتیازات زیادی را از دست می دهد؟ توضیح داد: ما بیشتر بازی ها را با نفرات اصلی آغاز می کنیم و وقتی در کوارترهای دوم و سوم اختلاف زیاد می شود، کادرفنی از بازکنان جوان تر استفاده می کند. فکر می کنم بخاطر تجربه کم تر بازی را دست کم می گیرند و اختلاف کم می شود، در مجموع مشکل جدی وجود ندارد. مهرام تیم با تجربه ای است که از نفرات خوبی برخوردار است، اگر دقت کرده باشید در بازی های حساس تا لحظات سرانجامی با قدرت ادامه می دهیم.

سهراب نژاد درباره تاثیر بازی نکردن صمد نیکخواه بهرامی در بازی مقابل پتروشیمی روی نتیجه به دست آمده، توضیح داد: صمد بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است، متاسفانه به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده بود در بازی مقابل پتروشیمی کارایی لازم را نداشت. البته سایر جوانان تیم سعی کردند نبود او را جبران کردند.

او در مورد داوری های لیگ برتر نیز گفت: نمی خواهم درباره داوری ها صحبت کنم، اما اینکه می گویند همه سوت ها به نفع مهرام زده می شود درست نیست. مگر داورها به سود تیم های دیگر اشتباه نمی کنند؟ داور انسان است و اشتباه می کند، درست نیست بگوییم به سود یک تیم خاص سوت زده می شود.

سنتر تیم مهرام درباره بازی آینده این تیم مقابل شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: بازی سنگینی پیش رو داریم و متاسفانه به دلیل باخت هایی که در چند هفته اخیر داشته ایم، شرایط تیم در جدول جالب نیست. امیدوارم با تمرکز بیشتر عملکرد خوبی را در بازیهای پیش رو داشته باشیم تا نتایج مد نظر نیز حاصل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 765

به "سهراب نژاد: داوری ها به سود مهرام نیست، شرایط بازی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب نژاد: داوری ها به سود مهرام نیست، شرایط بازی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید