سرمربی تیم ملی هندبال ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 6 تیم از دوم فروردین در تهران شروع و تا هشتم فروردین ماه 1400 پیگیری شد.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم

تیم ملی هندبال ساحلی ایران ملاقات انتهای خود در رقابتهای هندبال ساحلی را با پیروزی برابر قطر پشت سر گذاشت و قهرمان آسیا شد.

سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل قطر گفت: تیم قطر به مدت 10 سال طلای آسیا را کسب نموده و در 5 دوره اخیر مسابقات هندبال ساحلی قهرمان بلامنازع آسیا بوده و علاوه بر اینها دارای دو عنوان سومی دنیا است و تیم بسیار بزرگی است، اما امروز توانستیم مقابل این تیم قدرتمند به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: تیم هندبال ساحلی ایران زحمت های چندین ساله خود را با درایت فدراسیون هندبال، انجمن هندبال ساحلی و کلیه مربیان و زحمت کشان این رشته در خاک خود به دست آورد و خوشحالم که کاپ قهرمانی در ایران می ماند.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران با ابراز خرسندی از نتیجه بازی ادامه داد: مدت زمان تمرین ما بسیار کم بود، زیرا تعدادی از بازیکنان ما مشغول بازی در لیگ برتر و لیگ دسته یک بودند اما توانستیم تیم را به مسابقات برسانیم. قبل از آغاز مسابقات ما دو بازی محبت آمیز با قطر داشته ایم و تیمی بود که ما توان پیروزی بر قطر در این مرحله از مسابقات را داریم.

افتخاری در انتها اضافه نمود: با توجه به کسب سهمیه دنیای، به طور حتم برای مسابقات 3 ماه آینده باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

لازم به ذکر است دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات دنیای هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می گردد را کسب کردند. هر دو تیم بزرگسالان و نوجوانان ایران سهیمه حضور در این رویداد را بدست آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2041

به "سرمربی تیم ملی هندبال ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی هندبال ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید