سرنوشت گروه F به روز آخر کشیده شد، ترکی گل اوراوا را مردود اظهار داشت

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه با برگزاری بازی های گروه F پی گرفته شد که در یکی از این دیدارها تیم صدرنشین گوانجو اورگرانده در زمین اوراواردز ژاپن بازنده شد تا با وجود صدرنشینی، صعود این تیم به روز پایانی کشیده گردد. در این دیدار که با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه جام جهانی شهر سایتاما برگزار گردید تیم میزان با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف گذشت.

سرنوشت گروه F به روز آخر کشیده شد، ترکی گل اوراوا را مردود اظهار داشت

نیمه نخست این دیدار پربرخورد با نتیجه یک بر صفر به سود گوانجو چین سرانجام یافت. لوکاس باریوس در دقیقه 36 شاگردان لیپی را پیش انداخت. در این نیمه یوکی آبه یک ضربه پنالتی را در دقیقه 24 از دست داده بود تا اوراوا از رسیدن به گل بازماند.

در نیمه دوم تیم میزبان یک پارچه حمله ور شد و سه بار توسط کروکی(52)، یوکی آبه(63) و مارسیو ریچاردز(66 - پنالتی) به گل رسید. گوانجو که بازی برده را از دست رفته می دید، در دقیقه 89 یکی از گل ها را توسط موریکویی جبران کرد.

ترکی داور ایرانی این مسابقه در دقیقه 86 مارچلو لیپی سرمربی تیم گوانجو را به علت ضربه زدن به بطری آب از مین اخراج کرد. همچنین وی در نودمین دقیقه این مسابقه ژان لین پنگ را از تیم گوانجو اخراج کرد. وی 5 بار هم از کارت زرد استفاده کرد. این داور ایرانی که در لیگ داخلی قضاوت نمی کند، در دقیقه 86 بازی پس از مشورت با یاری خود گل کونکا، بازیکن تیم اوراوا را نپذیرفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم های جئونبوک موتورز کره جنوبی و موانگ ثونگ یونایتد تایلند در استادیوم جام جهانی شهر جئون جو مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در این بازی تیم کره ای با 2 گل از سد مهمان خود گذشت. دونگ گوک لی(57 - پنالتی) و هی دو پارک(59) برای جئونبوک موتورز گل زنی کردند تا ظرف دو دقیقه رجحان میزبان مسجل گردد.

جدول رده بندی گروه F:

1- گوانجو اورگرانده چین با 10 امتیاز

2- جئونبوک هیوندای کره جنوبی با 9 امتیاز

3- اواراواردز ژاپن با 7 امتیاز

4- موآتگ سونگ یونایتد تایلند با یک امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 345

به "سرنوشت گروه F به روز آخر کشیده شد، ترکی گل اوراوا را مردود اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت گروه F به روز آخر کشیده شد، ترکی گل اوراوا را مردود اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید