بادی در رقابت های فیوچرزه به میدان می رود

به گزارش مرد کوچک، امیرحسین بادی تنیس باز خوش آتیه قمی تنها نماینده استان در این اردوها حضور دارد و هم اکنون در کشور تایلند به سر می برد و خود را برای این مسابقات آماده می سازد.

بادی در رقابت های فیوچرزه به میدان می رود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، تیم ملی تنیس بزرگ سالان این روزها خود را برای حضور قدرتمند در رقابت ها دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه آماده می سازد.

به همین منظور تیم ملی کشورمان اردوهای آماده سازی خود را با افراد نهایی برگزار می نماید که استان قم یک نماینده در بدنه تیم ملی تنیس خاکی را دارد.

امیرحسین بادی تنیس باز خوش آتیه قمی تنها نماینده استان در این اردوها حضور دارد و هم اکنون در کشور تایلند به سر می برد و خود را برای این مسابقات آماده می سازد.

ملی پوشان تنیس خاکی کشورمان علاوه بر برپایی اردوهای آماده سازی سه هفته ای خود در این کشور در مسابقات بین المللی جام فیوچرز حاضر می شوند و خود را ارزیابی می نمایند.

تیم ملی تنیس خاکی کشورمان در رقابت های دیویس کاپ در گروه دوم قرارگرفته و بر اساس برنامه در بازی نخست به مصاف تیم پاکستان می رود.

این مسابقات با حضور تیم های قدرتمندی از قاره کهن و اقیانوسیه در روزها پانزده تا هفدهم بهمن ماه برگزار می گردد.

جام فیوچرز تایلند در زمین های هاردکوردت یا همان زمین های پلاستیکی و سیمانی برگزار می گردد و تیم ملی به همین دلیل راهی این مسابقات شده زیرا در بازی با پاکستان نیز باید در این زمین ها به میدان برود.

درجام دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه با حضور تنیس بازان بزرگی که رنکینگ بالای تنیس دنیا را در اختیاردارند حضور می یابند که شاید کمی کار برای بازیکنان جوان این رشته سخت تر کند.

بادی از آینده داران تنیس قم محسوب و بر عقیده کارشناسان از نفرات اصلی تیم ملی در مسابقات پیش رو خواهد بود که این می تواند پتانسیل تنیس خاکی استان قم را نشان دهد.

این رشته در سال های اخیر بسیار موفقیت های ارزنده ای را توانسته به دست آورد و چند بازیکن دیگر نیز به لیگ برتر و تیم ملی پایه کشورمان معرفی کند.

بانوان هندبالیست قمی به اردو تیم ملی فراخوانده شدند

الناز قاسمی و فاطمه خلیلی دو ملی پوش تیم هندبال هدف پویان جوان به اردوهای تیم ملی این رشته فراخوانده شدند.

مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی بانوان اسامی 22 بازیکن را جهت شرکت در این اردو فراخوانده است که در این نام الناز قاسمی و فاطمه خلیلی از استان قم به چشم می خورد.

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان جهت شرکت در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا از فردا تا 3 بهمن ماه در تهران پیگیری می گردد.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های آسیایی کره جنوبی که از 23 اسفند تا 2 فروردین ماه برگزار می گردد آماده می سازد.

و بر اساس قرعه کشی مسابقات هندبال بانوان آسیا در رده سنی بزرگ سالان 9تیم در دو گروه با یکدیگر رقابت می نمایند که ملی پوشان کشورمان در گروه نخست با تیم های کره، چین و مالدیو هم گروه هستند.

همچنین در گروه دیگر تیم های ژاپن، قزاقستان، ازبکستان، هنگ کنگ و ویتنام قرار دارند.

داوران ملاقات صبا و پیکان معین شدند

هفته هفدهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از سه شنبه 28 دی ماه با برگزاری سه ملاقات شروع می گردد.

در این روز صبا در قم میزبان پیکان تهران خواهد بود و برای خارج شدن از جمع فانوس به دستان انتهای جدول به میدان می رود.

ملاقات دو تیم از ساعت 15:30 سه شنبه در استادیوم یادگار امام در حالی به انجام می رسد که قضاوت آن بر عهده محمدرضا فغانی خواهد بود.

علیرضا ایلدروم، جعفر مهاجر و پیمان فرخی مهر، وی را در امر قضاوت همراهی خواهند و ضمن اینکه رسول فروغی در سمت ناظر فدراسیون عملکرد این تیم داوری را آنالیز خواهد نمود.

صبایی ها در شانزده هفته اخیر تنها یک پیروزی، 6 تساوی و 9 شکست را به دست آورده اند.

شاگردان صمد مرفاوی هم اکنون با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول واقع شده است و تا اینجای کار در جمع نامزدان سقوط به لیگ یک هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 656

به "بادی در رقابت های فیوچرزه به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادی در رقابت های فیوچرزه به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید