رکابزنان معلول ایران راهی مالزی می شوند

به گزارش مرد کوچک، تیم ملی دوچرخه سواری معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بامداد روز چهارشنبه به کشور مالزی اعزام می گردد.

رکابزنان معلول ایران راهی مالزی می شوند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، فرهاد عصفوری رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری با اعلام این خبر گفت: تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با سه ورزشکار، 40 دقیقه بامداد روز چهارشنبه به کشور مالزی اعزام می گردد.

عصفوری اضافه کرد: این مسابقات از روز شنبه 28 بهمن ماه شروع می گردد و تا دوشنبه 30 بهمن ماه در شهر نیلای مالزی ادامه پیدا می نماید و ملی پوشان روز دوم اسفندماه به ایران برمی گردند.

وی گفت: مهدی محمدی، علیرضا قاسمی و بهرام سلیمانی سه ملی پوش اعزامی ایران هستند که تمرینات خود را تحت نظر علیرضا مکوندی، مربی تیم ملی، انجام داده اند.

رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری با اعلام برنامه مسابقات گفت: مسابقات از روز شنبه 28 بهمن ماه در ماده تعقیبی انفرادی شروع می گردد. روز دوشنبه 30 بهمن ماه نیز مسابقات تیم اسپرینت و یک کیلومتر برگزار می گردد.

عصفوری درباره شرایط ملی پوشان گفت: اردوی ملی پوشان از اول دی ماه در اهواز شروع و تا روز گذشته ادامه داشت. ملی پوشان تمرینات شان را تا اعزام به بازی ها در تهران انجام خواهند داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 500

به "رکابزنان معلول ایران راهی مالزی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزنان معلول ایران راهی مالزی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید