روز پرفروغ کاراته کاهای ایران، سجاد گنج زاده فینالیست چهارم

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابتها و در مبارزات وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده بعد از یک دور استراحت راب تایمرمانس از کوراسائو را 4 بر 3 شکست داد و سپس یک بر صفر از سد حسین دایخی از الجزایر گذشت و در ادامه با رجحان 4 بر2 مقابل رودیگو از شیلی به نیمه نهایی راه یافت.

روز پرفروغ کاراته کاهای ایران، سجاد گنج زاده فینالیست چهارم

گنج زاده در مرحله نیمه نهایی مهدی فیلالی از فرانسه را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. وی عصر فردا برای کسب مدال برنز به مصاف گوگیتا از گرجستان خواهد رفت. در همین وزن صالح اباذری که در توکیو به نشان نقره دست یافته بود، دور نخست برابر دانیل جینسکی از کانادا 2 بر یک باخت و حذف شد.

همچنین حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت 9 بر یک وراکوالوا از روسیه را شکست داد و سپس یک بر صفر از سد فریدا آلیوا از آذربایجان گذشت و در ادامه با پیروزی 5 بر یک مقابل اوفیه مولولو از بلژیک راهی نیمه نهایی شد. سرگروه تیم بانوان ایران در این مرحله یک بر صفر برابر آیومی از ژاپن باخت و به دیدار رده بندی رفت.

بنا براین فردا یکشنبه در روز پایانی این مسابقات تیم کشورمان شانس کسب چهار مدال طلا و سه برنز را دارد. ذبیح الله پورشیب،سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، و سجاد گنج زاده چهار نماینده ایران در مبارازت پایانی هستند که برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود می روند. ضمن اینکه طراوت خاکسار، حمید عباسعلی و بهمن عسگری نیز برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

این دوره از مسابقات با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور در سالن ورزشی جورجیفسکی شهر مسکو جریان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 447

به "روز پرفروغ کاراته کاهای ایران، سجاد گنج زاده فینالیست چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پرفروغ کاراته کاهای ایران، سجاد گنج زاده فینالیست چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید