رئیس مجمع نمایندگان مازندران: فاصله تهران - شمال با خط ریلی نیم ساعته می گردد

به گزارش مرد کوچک، رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: فاصله تهران شمال با ایجاد خط ریلی نور- بلده تهران نیم ساعته می گردد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران: فاصله تهران - شمال با خط ریلی نیم ساعته می گردد

به گزارش ، علی اسماعیلی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز مجلس در نور با اشاره به اینکه دفاع از حقوق ملت طبق قانون اسای گفت: تعامل و همکاری با همه مسئولان از جمله اولویت ها است و دفاع از حقوق مسئولان و مردم وظیفه اصلی است.

وی اضافه کرد: شورامحوری از دیگر اولویت ها است و به عنوان وکیل مردم در خانه ملت از حقوق مردم دفاع و بر عملکرد مسئولان نظارت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان نور در حال حرکت است و هیچکس جلودار این قطار توسعه نیست مطرح نمود: مردم پشتیبان فرزندان و مسئولان خدوم خود هستند و از آنان حمایت خواهند کرد.

اسماعیلی، توسعه زیرساخت ها وپایدار را مهمترین برنامه دانست و اضافه کرد: حفظ محیط زیست، دریا، آببندان ها و حراست از آن وظیفه همگانی است و اولین حرکت برای اجرایی شدن فاضلاب شهری در شهرستان نور شروع شده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به کوشش برای آزادسازی سواحل در شهرستان های تابعه مطرح نمود: امروز منطقه ویژه اقتصادی گردشگری نور در صحن مجلس، شورای عالی و شورای برنامه ریزی شهرستان مصوب شده است.

وی اضافه کرد: آرزوی مردم برای کلنگ زنی و ایجاد 160 تختخوابی نور محقق شد و ایجاد خط ریلی نور - بلده و تهران و نیم ساعته شدن مسیر تهران - شمال در برنامه واقع شده است.

اسماعیلی ایجاد بندر در ساحل ایزدشهر با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی را جزو برنامه ها دانست و گفت: این بندر با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی می گردد.

وی گازرسانی به بخش بلده را جزو برنامه های دیگر در شهرستان برشمرد و گفت: با اجرای این طرح، بخش محروم بلده از محرومیت خارج می گردد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به راه اندازی اولین وبزرگترین پروژه تارنمای نوری برای شش روستای شهرستان با اعتبار 32 میلیارد ریالی گفت: سرعت اینترنت با این پروژه به 100 مگابایت رسیده است.

وی گفت: فاز دوم پروژه تارنمای نوری برای هشت روستای شهرستان نور اجرایی می گردد.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 101

به "رئیس مجمع نمایندگان مازندران: فاصله تهران - شمال با خط ریلی نیم ساعته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجمع نمایندگان مازندران: فاصله تهران - شمال با خط ریلی نیم ساعته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید