دکوراسیون اتاق با نکات و ترفندهایی کوچک

به گزارش مرد کوچک، حتما برای شما نیز پیش آمده است که فکر کنید چطور می توانید فضای کوچک اتاق تان را بزرگتر جلوه دهید.

دکوراسیون اتاق با نکات و ترفندهایی کوچک

جهت دریافت خدمات آلاچیق قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک بایستی اندازه و متراژ آن را بطور دقیق مورد ارزیابی قرار داده و بر اساس آن چیدمان را شروع کرد.

رنگ اتاق خواب

همانطور که می دانید رنگ های روشن و ملایم فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهند و رنگ های تیره فضای اتاق تان را کوچکتر. پس اگر می خواهید اتاق خواب کوچک تان را رنگ کنید حتما از رنگهای روشن و ملایم، مخصوصا رنگ سفید استفاده کنید.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از دیوار پوش های بسیار خوب است که با تنوع طرح و رنگ خود می تواند دکوراسیونی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . اما به هنگام انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری خود باید دقت لازم را داشته باشید که حتما طرح های ساده ورنگ های ملایم را برای اتاق های کوچک خود انتخاب کنید.

نور در دکوراسیون اتاق

نور یکی دیگر از عوامل مهم در فضاسازی اتاق است. اگر اتاق خواب تان نورگیر نیست یا پنجره های کوچکی دارد می توانید با استفاده از نورهای مخفی علاوه بر روشنایی بیشتر اتاق به زیبایی آن نیز بیفزایید.

استفاده بهینه از فضای کم

بهترین کار برای اتاق های کم متراژ استفاده از تخت خواب های تاشو و چندمنظوره است. همین طور می توانید با ایجاد قفسه های کوچکی بر روی دیوار اتاق تان از آنها برای گذاشتن لوازم شخصی، تزئینی یا کتاب هایتان استفاده کنید.

آینه

استفاده از آینه فضای اتاق را به علت انعکاس تصویر و نور بیشتر بزرگتر نشان خواهد داد. همچنین علاوه بر بهره مندی از موارد نامبرده شده وجود آینه در اتاق سایر نیازهای مرتبط با خود را برایتان هموارتر خواهد نمود و شما دیگر مجبور نیستید به رغم داشتن فضای محدود بخشی را نیز برای قرار دادن آینه در نظر بگیرید.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 734

به "دکوراسیون اتاق با نکات و ترفندهایی کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق با نکات و ترفندهایی کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید