معرفی 15 مورد از بهترین هتل های گوا در هند

به گزارش مرد کوچک، یکی از سخت ترین مراحل برنامه ریزی سفر انتخاب هتل است. مخصوصا اگر برای اولین بار به مقصد مورد نظر سفر می کنید. اگر این بار گوا مقصد گردشگری شما است، برای شما گلچینی از بهترین هتل های گوا را جمع آوری نموده ایم. گوا کشور ساحلی در جنوب غربی هند است. بهترین زمان سفر به این مکان دیدنی فصل پاییز و زمستان است. در سال های اخیر به علت حضور گسترده گردشگران تعداد هتل ها در گوا به اندازه چشمگیری افزایش پیدا نموده است. بنابراین پیدا کردن هتلی که با سبک و بودجه شما هماهنگ باشد به راحتی پیدا خواهید کرد. اگر مایل هستید تور سفر به گوا خود را خودتان طراحی کنید می توانید لیست هتل های گوا را در مجموعه خبرنگاران مشاهده بفرمایید. در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین هتل های گوا را به شما معرفی کنیم.

معرفی 15 مورد از بهترین هتل های گوا در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

منطقه تیسوادی | Tiswadi، از بهترین مناطق با بهترین هتل های گوا برای بار اولی ها

هتل گرند هایات گوا | Grand Hyatt Goa Hotel در زمره بهترین هتل های گوا

اولین هتلی که به سراغ آن می رویم هتل گرند هایات گوا (Grand Hyatt Goa Hotel) نام دارد. اگر سفر لوکس را ترجیح می دهید و دوست دارید محل اقامت خود تجمل آمیز باشد، این هتل بهترین گزینه شما است. به عنوان یکی از بهترین هتل های گوا، هتل گرند هایات مشرف به آب های آرام خلیج بامبلیم (Bambolim Bay) است. این هتل در 36 کیلومتری فرودگاه بین المللی دابولیم (Dabolim International Airport) قرار گرفته است. منطقه شمال گوا در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد و این هتل در دل این منطقه قرار گرفته است. در طول خیابان های اطراف هتل انواع فروشگاه ها و غذاخوری و رستوران های لذیذ تا مراکز تفریحی همه و همه در انتظار شما هستند.

  • خدمات هتل گرند هایات گوا

شماره تلفن: 918327111234+

وب سایت: www.hyatt.com

آدرس: P.O Goa University, Road, Bambolim, Goa 403206, India

خانه مهمان اویو 13747 تانیشا | OYO 13747 Tanisha Guest house، بهترین هتل گوا برای کوله­ گرد ها

خانه مهمان اویو 13747 تانیشا (Tanisha Guest House) یک آپارتمان در بوگمالو (Bogmalo) است. در حالی که فرودگاه گوا در چند کیلومتری این هتل آپارتمان قرار گرفته است دارد ، ایستگاه راه آهن واسکو دا گاما (Vasco Da Gama Railway Station) نزدیک این هتل قرار گرفته است. مکان های دیدنی معروف در اینجا موزه هوانوردی دریایی هند (Indian Naval Aviation Museum)، Stone Water Point، ساحل بوگمالو (Bogmalo Beach) هستند. اگر جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که با کوله پشتی سفر می کنید و به یک مکان راحت و آرام به قیمت بسیار مناسب هستید، پیشنهاد ما خانه مهمان اویو است. این هتل از بهترین هتل های گوا برای اقامت ارزان به حساب می آید.

  • خدمات خانه مهمان اویو 13747 تانیشا

شماره تلفن: 911246201318+

وب سایت: www.oyorooms.com

آدرس: Tanisha Guest house ^A-102 Chicolna, Bogmalo, Goa 403806, India

اقامتگاه کاسا منزس | Casa Menezes Homestays، اقامتگاه میراثی گوا

اقامتگاه کاسا منزس (Casa Menzes Homestays) در میان باغ های سرسبز روستا باتیم (Batim Village) واقع شده است که تنها 13 کیلومتر با پانجیم (Panjim) پایتخت گوا فاصله دارد. خوشبختانه این روستا جزء آن دسته از روستاهای گوا است که در زمان متوقف شده است و اهالی این روستا و صاحبان این اقامتگاه قصد ندارند ویژگی های شاخص آن را که منبع جذب گردشگران خارجی است تغییر دهند. برای تجربه میراث واقعی گوا در این اقامتگاه اسکان بگزینید. جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیاری اطراف اقامتگاه از جمله دریاچه باتیم (Batim Lake)، دانشگاه گوا (Goa University) و پناهگاه پرندگان سلیم علی (Salim Ali Bird Sanctuary) وجود دارد.

  • خدمات اقامتگاه کاسا منزس

شماره تلفن: 919049766766+

وب سایت: www.casamenezesgoa.com

آدرس: 304, Gaunkarvaddo, Batim, PO Goa Velha Tiswadi, Panaji, Goa 403108, India

هتل پست کارت کولیم | Post Card Cuelim، مناسب افرادی که به دنبال آرامش هستند

در محله ای آرام به نام کولیم (Cuelim) یک مهمان خانه تاریخی به نام هتل پست کارت کولیم (Post Card Cuelim) قرار گرفته است. این مکان که ریشه محکمی در تاریخ دارد، اکنون میزبان گردشگران در هتل با 8 اتاق و مشرف به مزارع سرسبز 3500 هکتار است. یک کلیسای کوچک 350 ساله داخل محوطه هتل قرار گرفته است. معماری هتل و کلیسا از یک دیگر تاثیر گرفته اند که از لحاظ تاریخی و معماری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. به راستی دوست ندارید در یک مکان تاریخی با معماری شگفت انگیز آن از سفر خود لذت ببرید و تجربه نابی را کسب کنید؟

  • خدمات هتل پست کارت کولیم

شماره تلفن: 917999555222+

وب سایت: www.postcardresorts.com

آدرس: 64 T.B Cunha Road Cuelim, Cansaulim, Goa 403712, India

هتل فرن کادامبا | The Fern Kadamba Hotel، هتل 5 ستاره محله قدیمی گوا

یک هتل تجاری مجلل 5 ستاره، اولین هتل حساس به محیط زیست در گوا قدیم(Old Goa) ، هتل فرن کادامبا (The Fern Kadamba Hotel) در کوشش از تا از تمام فاکتور های مربوط به محیط زیست پیروی کند. اگر نسبت به محیط زیست خود حساس هستید و می خواهید در سفر خود هرچند کوچک مشارکت داشته باشید بهترین انتخاب شما این هتل خواهد بود. هتل به امکانات مدرن و لوازم بهداشتی سازگار با محیط زیست مجهز است. به عنوان یک هتل دوستدار محیط زیست، تمام اتاق های هتل دارای پنل های صرفه جویی در مصرف انرژی است. هتل دارای 48 اتاق و سوئیت با چشم اندازهای بسیار زیبا است. هتل در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی دابولیم قرار گرفته است.

  • خدمات هتل فرن کادامبا

شماره تلفن: 918322442211+

وب سایت: www.fernhotels.com

آدرس: Kadamba Plateau, Panjim, Old Goa Rd, Goa Velha, Goa 403402, India

منطقه سالست | Salcete، بهترین هتل های گوا با قیمت مناسب

اقامتگاه تاج اگزوتیکا | Taj Exotica Resort، تجربه سفر لوکس منطقه جنوبی در یکی از بهترین هتل های گوا

اقامتگاه تاج اگزوتیکا (Taj Exotica Resort) الهام گرفته از سبک مدیترانه ای در بنالیم (Benaulim) در ساحل جنوب غربی گوا و مشرف به دریای عربی واقع شده است. زمان در این اقامتگاه به آرامی پیش خواهد رفت. این اقامتگاه تنها چهل دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و در محیطی بیش از 56 هکتار از فضای سبز واقع شده است. سوئیت های بزرگ لوکس و ویلا های مجلل با تمام فضایی از معماری قدیمی و گل های آفتابگردان برای سپری کردن یک تعطیلات عالی عاشقانه یا خانوادگی ساخته شده است.

  • خدمات اقامتگاه تاج اگزوتیکا

شماره تلفن: 918326683333+

وب سایت: www.tajhotels.com

آدرس: Calwaddo, Salcete, Benaulim, Goa 403716, India

هتل آلیلا دیوا | Alila Diwa Hotel، از دیگر هتل لوکس در منطقه سالست

حفاظت از محیط محلی، درختان جنگلی موجود و مزارع برنج اطراف از همان ابتدای طراحی هتل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. همین امر باعث شد تا این هتل اقامتگاه پرندگان مهاجر و محلی گردد و زیبایی منحصر به فردی به منظره هتل بدهد. سبک طراحی داخلی تلفیق معماری مدرن با معماری سنتی غنی گوا است که از مبلمان ساده با خط های ظریف استفاده شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های گوا در جنوب این کشور است که نباید از دست بدهید.

  • خدمات هتل آلیلا دیوا

شماره تلفن: 918322746800+

وب سایت: www.alilahotels.com

آدرس: 48/10, Adao Waddo, Majorda, Goa 403713, India

هتل اقامتی نیتیاناندا | Hotel Nityananda Residency، هتل مالی جنوب گوا

کوله پشتی خود را آماده نموده و آماده شروع سفر خود به یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا شده اید؟ به زودی با جاذبه های گردشگری و تاریخ با شکوه گوا آشنا خواهید شد، اما کدام هتل را برای اقامتی ارزان انتخاب کنیم؟ هتل اقامتی نیتیاناندا (Hotel Nityananda Residency) یکی از هتل های گردشگران کوله به پشت و افرادی است که نمی خواهند هزینه زیادی صرف هتل خود بنمایند است. هتل خود را رزرو کنید و به کشف و گشت و گذار در شهر بروید.

  • خدمات هتل اقامتی نیتیاناندا

شماره تلفن: 918830587137+

وب سایت: www.nityananda-residency.business.site

آدرس: 59, Nityananda Residency. Near Ram Temple, Before Old Court, Abade Faria Rd, Old Market, Margao, Goa 403601, India

هتل مجستیک بیچ کامفورت | Majestic Beach Comfort Hotel، بهشتی با خانه های چوبی

خانه های چوبی منحصر به فرا هتل مجستیک بیچ کامفورت (Majestic Beach Comfort Hotel) این فرصت را به شما می دهد تا با یک تجربه اقامتی فراموش نشدنی از اقامت خود به شیوه اهالی گوا لذت ببرید. خود را در آرامش ماسه های سفید ساحل وارکا (Varca Beach) که در فضای سبز میان درختان احاطه شده اند، غرق کنید. این هتل بهترین گزینه برای دوستان، خانواده ها و زوجین که می خواهند تعطیلات با آرامشی را به همراه منظره های زیبای ساحل وارکا داشته باشند، مناسب است.

  • خدمات هتل مجستیک بیچ کامفورت

شماره تلفن: 918380050263

وب سایت: www.majesticcottages.com

آدرس: Emerald Palms Road, Near Regenta Beach Resort, Varca Beach, Varca, Goa 403721, India

هتل خانه مهمان جانز هایلند | Johns Highland Guest House Hotel، خانه ای برای اقامت طولانی مدت

اگر قصد اقامت طولانی مدت در جنوب گوا و منطقه سالست (Salcete) را دارید، پیشنهاد می کنیم ویلا یا خانه اجاره کنید. یکی از خانه هایی که میان گردشگران محبوب است هتل خانه مهمان جانز هایلند (Johns Highland Guest House Hotel) که با امتیاز 4.7 از بهترین هتل های گوا به حساب می آید. نام هتل از نام صاحب آن وام گرفته شده و علت نام گذاری آن به هایلند یعنی ارتفاعات به این دلیل است که وقتی با دیگر ساختمان های اطراف روستای کوچک ماجوردا (Majorda village) مقایسه می گردد، هتل خانه در سطح بالاتر از دیگر ساختمان ها واقع شده است. به همین دلیل ، به آن Highland گفته می گردد. اتاقهای هتل را که با مبلمان ظریف چیده شده است راحتی تعطیلات شما را فراهم خواهد نمود. از این رو نام خانه مهمان با Comfort به معنی راحتی به سرانجام می رسد.

  • خدمات هتل خانه مهمان جانز هایلند

شماره تلفن: 919822150774+

وب سایت www.johnsguesthousegoa.com

آدرس: Diwa Resort, House No: 146 / 9, Near Alila Diwa Goa Resort, Adao Vaddo Majorda, Salcete Goa - 403713 Alila, Street, Majorda, Goa 403713, India

منطقه کاناکونا | Canacona، با بهترین هتل های گوا و هاستل برای خانواده ها و مجردها

اقامتگاه گلف و آبگرم لالیت | The LaLiT Golf & Spa Resort Goa تجربه هتل لوکس در منطقه کاناکونا در یکی از بهترین هتل های گوا

اگر برای صرف جویی در هزینه های خود منطقه کاناکونا را انتخاب نموده اید ولی می خواهید اقامت خود را در هتل 5 ستاره بگذرانید، پیشنهاد ما اقامتگاه گلف و آبگرم لالیت (The LaLiT Golf & Spa Resort Goa) است. این هتل در ساحل راج باگا (Raj Baga Beach) قرار گرفته است و توسط دامنه کوه های ساهیادری (Sahyadri Mountain) احاطه شده است. نزدیکی این هتل به رودخانه تلپون (Telpone River) و منظره رو به دریا عربی آن را در زمره بهترین هتل های گوا گمارده است. هتل دارای 263 اتاق و سوئیت است و با بیش از 32000 مساحت فضای ضیافتی در اختیار مهمانان قرار می دهد.

  • خدمات اقامتگاه گلف و آبگرم لالیت

شماره تلفن: 918322667777+

وب سایت: www.thelalit.com

آدرس: Raj Baga, Palolem, Canacona, Goa 403702, India

اقامتگاه هیلیاز | Hilias Resort، با جذابیت روستایی

اقامتگاه ساحلی هیلیاز با 10 اتاق دارای جذابیت روستایی است که با سایه بان های نخل تزیین شده اند. در این هتل خود را تسلیم صداهای گشت و گذار، خروش دریا کنید و صبح خود را با صدای پرندگان زیبا شروع کنید. هتل در ساحل پالولم (Palolem Beach) با طول 1.6 کیلومتر واقع شده است که در سال 2017 یکی از سواحل برتر آسیا انتخاب شد.

  • خدمات اقامتگاه هیلیاز

شماره تلفن: 919834836533+

وب سایت: www.hilias.com

آدرس: Ourem Rd, Mohanbagh, Palolem, Canacona, Goa 403702, India

اقامتگاه ساحل پالولم | Palolem Beach Resort، کوله به پشت ها دقت نمایند!

به عنوان یکی از ساحل های برتر 2017 آسیا، همانطور که از نامش پیداست اقامتگاه ساحل پالولم (Palolem Beach Resort) در ساحل پالولم با زیبایی خاص خودش قرار گرفته است. شب های آرام در حالی که نسیم خنکی صورت شما را نوازش می نماید به استراحت بپردازید. مطمئین باشید بهترین انتخاب برای کوله به پشت هایی که در سواحل جنوبی گوا سفر می نمایند این اقامتگاه است. اقامتگاه 60 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دابولیم قرار گرفته است.

  • خدمات اقامتگاه ساحل پالولیم

شماره تلفن: 919764442775+

آدرس: Palolem - Patnem Beach Road, Patnem, Canacona, Goa 403702, India

اقامتگاه کینگز ویلا | Kings Villa Resort، اقامتگاه ساحلی با خانه های چوبی و فضای آرام

یکی از بهترین اقامتگا ها برای زوجین اقامتگاه کینگز ویلا است که با امتیاز 9.2 از 10 در صدر جدول قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی های شاخص این اقامتگاه تمرکز آن بر روی کلاس های یوگا برای مهمانان است. در واقع بیشتر مهمانان این مکان را برای شرکت در کلاس های یوگا انتخاب می نمایند. پس اگر می خواهید از خورشید و ساحل گرم در کنار کلاس های یوگا لذت ببرید پیشنهاد ما اقامتگاه کینگز ویلا، یکی از بهترین هتل های گوا است.

  • خدمات اقامتگاه کینگز ویلا

شماره تلفن: 917066450107+

وب سایت: www.kingsvillapalolem.com

آدرس: Ourem Rd, Mohanbagh, Palolem, Canacona, Goa 403702, India

هاستل رینبو لانینگ | Rainbow Lining Hostels، به رنگارنگی رنگ های رنگین کمان

اتاق های هاستل رینبو لاینینگ کاملا مالی و مناسب کوله گرد ها است. این هاستل دارای اتاق های مشترک و اتاق های خصوصی با فضا های مشترک است که امکانات آن به صورت مشترک استفاده می گردد. در کل دارای 6 اتاق جادار و فراخ و دو اتاق خصوصی با دستگاه تهویه هوا، همچنین فضای مشترک بزرگ جهت استراحت و فضای کتاب خوانی برای عاشقان کتاب است. به عقیده ما این هاستل از دست ندادنی است!

  • خدمات هاستل رینبو لاینینگ

شماره تلفن: 918390248102+

وب سایت: www.rainbow-lining-hostels.business.site

آدرس: 76, Ourem Rd, Behind Maria Cafe, Mohanbagh, Palolem, Canacona, Goa 403702, India

تمام هتل ها و هاستل معرفی شده در این مطلب از ویژگی های ظاهری و معماری منحصر به فرد خود برخورد دار هستند. سبک سفر و بودجه شما هر چه باشد شما می توانید بهترین هتل های گوا را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوا می توانید به وب سایت رسمی توریسم گوا سر بزنید. گوا تاریخ بی نظیری در طی سال های امپراتوری پرتغال و قبل و بعد استعمار داشته است. بنابراین تجربه سفر به مناطق مختلف گوا ناب خواهد بود. اگر تجربه سفر دارید حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. منتظر شما هستیم!

منبع: الی گشت
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 498

به "معرفی 15 مورد از بهترین هتل های گوا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 15 مورد از بهترین هتل های گوا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید