دلیل عدم بازگشت پاتوسی به ایران چیست؟

به گزارش مرد کوچک، آیاندا پاتوسی، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان کار سختی برای ملحق شدن به اردوی تیمش دارد.

دلیل عدم بازگشت پاتوسی به ایران چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, تیم فوتبال فولاد خوزستان باید در ملاقاتی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران, در تاریخ 4 تیر ماه در اهواز با استقلال روبه رو گردد.

مسئله ای که اردوی فولادی ها را پیش از انجام این بازی نگران نموده است, عدم بازگشت آیاندا پاتوسی، بازیکن تأثیرگذار سرخپوشان به ایران است. پاتوسی که بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات به کشورش, آفریقای جنوبی سفر نموده است، به دلیل عدم پرواز تا به امروز پیروز به بازگشت به کشورمان نشده است.

این درحالی است که اخیراً شایعات و حرف و حدیث هایی پیرامون عدم بازگشت پاتوسی در اهواز مطرح شده، که به نظر بی ربط با اصل ماجراست. موضوع از این قرار است که پاتوسی برای بازگشت از آفریقای جنوبی به ایران باید از جهت اروپا اقدام کند، ولی این روز ها به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا در اروپا, هر فردی که میخواهد از آفریقا به این قاره سفر کند, باید تابعیت یا اقامت یکی از کشور های اروپایی را داشته باشد که این مورد شامل حال هافبک فولادی ها نمی گردد. علاوه بر این افرادی که پیروز به پرواز به اروپا می شوند, بعد از ورود باید 15 روز در قرنطینه بمانند.

بنابراین و با این شرایط کار پاتوسی برای بازگشت به ایران تا زمان ملاقات با استقلال بسیار سخت است, مسئله ای که برای حل آن فولادی ها باید منتظر اتفاقاتی تازه در اروپا باشند. با این حال اما سعید آذری و مدیران باشگاه فولاد از راه های مختلفی برای بازگرداندن هافبک تأثیرگذارشان به کشور اقدام نموده اند و در روزهای آینده نتیجه کارشان تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1042

به "دلیل عدم بازگشت پاتوسی به ایران چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عدم بازگشت پاتوسی به ایران چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید