درآمدزایی غیرمنتظره و 20 میلیونی پی اس جی

به گزارش مرد کوچک، پی اس جی تا کنون بیش از 100 میلیون یورو در بازار جابجایی هزینه نموده و به جدایی بعضی بازیکنان احتیاج دارد تا بتوانند قوانین فیرپلی مالی را رعایت نمایند.

درآمدزایی غیرمنتظره و 20 میلیونی پی اس جی

لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پی اس جی چهارشنبه با بعضی بازیکنان جوان پی اس جی دیدار کرد و به آنها اعلام نمود که باید جدا شوند. ادوارد میچو که قرضی فصل گذشته به ساندرلند رفت، ویموج مونتو وا مانگو، نهمیا فرناندز ولیز و موتانابی بودیانگ بازیکنانی هستند که در فهرست سفر به ژاپن حضور ندارند و باید جدا شوند.

به این دسته باید الشادیاله بیتشیابو، یکی از مدافعان آینده دار پی اس جی را هم افزود که با احتساب پاداش ها با 20 میلیون یورو به لایپزیش فروخته می گردد. پی اس جی از این مدافع برای درآمدزایی استفاده می نماید. آنها در گذشته از فروش بازیکنانی نظیر انکونکو و موسی دیابی از آموزشگاه خود درآمدزایی نموده بودند.

پی اس جی فروش جونیور دینا ابیمبه به آینتراخت را با 6.5 میلیون یورو نهایی نموده بود و حالا بیتشیابو به تنظیم حساب های این باشگاه به شکل بهتری یاری خواهد نمود. آیمن کاری دیگر جواهر آموزشگاه پی اس جی است که قرضی راهی لوریان شده تا به روند صعودی ادامه بدهد. پی اس جی در مقابل جدایی یکی از جواهرات آموزشگاه خود به نام وارن زایر امری مقاومت نموده که به شدت مورد توجه دورتموند واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2245

به "درآمدزایی غیرمنتظره و 20 میلیونی پی اس جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی غیرمنتظره و 20 میلیونی پی اس جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید