دختربچه ای که علاقه زیادی به تقلید از سلبریتی ها دارد

به گزارش مرد کوچک، آلیا چاگلر مادر و یک هنرمند با استعداد است که در اینستاگرام به خاطر عکس های خلاقانه ای که از دختر کوچکش استفانی می گیرد مشهور شده است.

دختربچه ای که علاقه زیادی به تقلید از سلبریتی ها دارد

آلیا در اینستاگرام به seasunstefunny معروف هست و هیچ چیزی برای آلیا به اندازه وقت گذراندن با دختر دوست داشتنی اش و پوشاندن لباس های زیبا و خلاقانه به او لذت بخش نیست.

شاید قبلا خلاقیت های این مادر و دختر را دیده باشید که لباس هایی از گل و گیاهان، میوه ها و سبزیجات می ساختند و تن می کردند و از خودشان عکس های بسیار هنری می گرفتند. اما اکنون تغییری در سرگرمی های خود ایجاد نموده و با پوشیدن لباس هایی به تقلید از سلبریتی ها عکس های دوست داشتنی در اینستاگرام منتشر می نمایند.

آلیا برای اولین بار یکی از لباس های ریحانا را با وسایلی که در خانه داشت درست نموده و تن دخترش استفانی پوشاند. این عکس استفانی در شبکه های اجتماعی بسیار معروف شد به همین دلیل آلیا از آن موقع به بعد تصمیم گرفت لباس هایی شبیه سلبریتی ها برای استفانی درست نموده و عکس های دوست داشتنی اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کند.

هر کدام از عکس های استفانی 10 الی 30 دقیقه زمان می برد و آلیا برای درست کردن لباس ها از پلاستیک، کاغذ، فویل و مواد دیگری که به راحتی در هر خانه ای یافت می گردد استفاده می نماید و برای چسباندن قطعات لباس به همدیگر از منگنه استفاده می نماید.

استفانی اکنون یک دختر 5 ساله است و تمام لباس هایی که تا کنون تن نموده است را به یک اندازه دوست دارد به طوری که نمی تواند یکی از آن ها را به عنوان بهترین انتخاب کند. او به زبان انگلیسی، ترکیه ای و روسی مسلط است و دوست دارد در آینده یک طراح مد معروف باشد. در ادامه عکس های زیبای این دختر دوست داشتنی را با هم ببینیم.

ریتا اورا

لیدی گاگا

ونسا هاجنز

ریحانا

مگان مارکل

نیکی مینانژ

میلی بابی براون

کاردی بی

لباسی به طراحی ادا گیمنز

ریحانا

جولیا روبرتس

پرنسس یوجین

زندایا

نائومی واتس

نائومی هریس

کیتی پری

کندال جنر

لیدی گاگا

یک مدلینگ

کالکشن پاییز زمستان گوچی

جی جی حدید

زندایا

سابرینا ساتو

نیکول کیدمن

ریحانا

ریحانا

سلنا گومز

ریتا اورا

یک مدلینگ

تیلور سوییفت

ریحانا

کیتی پری

جنیفر لارنس

کاردی بی

کیتی پری

منبع: بدونیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 127

به "دختربچه ای که علاقه زیادی به تقلید از سلبریتی ها دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختربچه ای که علاقه زیادی به تقلید از سلبریتی ها دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید