خوابگاه های دانشگاه شهیدباهنر کرمان از اول تا 30 مرداد بازگشایی می شوند

به گزارش مرد کوچک، معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: خوابگاه های دانشگاه با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت کنترل پروتکل های بهداشتی و ظرفیت هر اتاق 2 نفر، به صورت محدود از اول تا 30 مرداد ماه 99 به مدت یک ماه، بازگشایی شوند.

خوابگاه های دانشگاه شهیدباهنر کرمان از اول تا 30 مرداد بازگشایی می شوند

اکبر نظری، معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در مورد شرایط بازگشایی خوابگاه ها در تابستان 99 گفت: در جلسه هیأت رئیسه 8 تیرماه 99 دانشگاه مقرر شد خوابگاه های دانشگاه شهید باهنر کرمان بنا به ضرورت، با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت کنترل پروتکل های بهداشتی و ظرفیت هر اتاق 2 نفر، به صورت محدود از تاریخ 1 تا 30 مرداد ماه 99 به مدت یک ماه، بازگشایی شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان اضافه کرد: اسکان صرفاً جهت آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی داشته و تا بهمن ماه 99 قصد دفاع از خاتمه نامه خود را دارند و این موضوع باید توسط استاد راهنما، معاون آموزشی دانشکده و معاون آموزشی دانشگاه به صورت غیرحضوری و الکترونیکی تایید گردد.

وی گفت: هزینه اسکان به صورت یک ماهه و طبق ضوابط صندوق رفاه محاسبه می گردد. استفاده از وسایل مشترک در آشپزخانه خوابگاه ها ممنوع است و نیز سالن های عمومی مانند سالن تلویزیون، ورزش و ... تعطیل است، طبخ و توزیع غذا در سلف سرویس امکان پذیر نیست و تهیه مواد ضدعفونی دست، ماسک و سایر وسایل بهداشتی شخصی مورد احتیاج بر عهده دانشجو است.

نظری خاطر نشان کرد: دانشجویان، کارکنان شرکتی تأسیسات، خدمات، انتظامات و مرتبط با امور خوابگاه ها باید در سامانه وزارت بهداشت) خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir/ ثبت نام کرده و پرینت نتیجه را همراه داشته باشند و همچنین از دانشجویان در مورد مبتلا نبودن به بیماری های خاص، زمینه ای یا کرونا تعهد گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1071

به "خوابگاه های دانشگاه شهیدباهنر کرمان از اول تا 30 مرداد بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه شهیدباهنر کرمان از اول تا 30 مرداد بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید