خرید تلویزیون اقساطی با چک و سفته

به گزارش مرد کوچک، خرید انواع مدل های تلویزیون،LED و خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی پی فراهم شده است.تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید اقساطی انواع تلویزیون اقساطی و TV قسطی تکمیل کنند.

خرید تلویزیون اقساطی با چک و سفته

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام سایت ایزی پی، تلویزیون (به فرانسوی: Télévision) از یونانی tele دور و vision دید یا نگاه، یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور است. برای استفاده و دریافت امواج تلویزیون، به یک دستگاه به نام گیرنده تلویزیون احتیاج است. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه های تلویزیونی، صدا و سیما گفته می شود. از جان لوگی برد، دانشمند و مخترع اهل اسکاتلند ، به عنوان مخترع تلویزیون یاد می شود. اگر چه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده 19 میلادی تا به امروز در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش مؤثر داشته اند.

راهنمای خرید اقساطی انواع تلویزیون با چک و سفته

تلویزیون دارنده دو منبع می باشد، منابع مفیده و غیر مفیده و کشف این منابع بستگی به نشر کننده و بیننده دارد. همچنان تلویزیون دارای کنترلی می باشد که برای کنترل کردن ذهن از آن کار گرفته می شود. کنترل کردن ذهن در واقع همان کنترل کردن تلویزیون می باشد .

راهنمای پرداخت اقساط ماهانه تلویزیون

عمر مفید انواع رایج نمایشگرهای تلویزیون

Plasma عمر مفید پنل های پلاسما تا 100 هزار ساعت برآورد شده و این یعنی اگر که شما روزانه بین 5 الی 8 ساعت وقف تماشای محتوا در این نوع نمایشگر کنید، 34 تا 50 سال تلویزیون و پنل سالمی را خواهید داشت.

خرید اقساطی ایزی پی

LED پنل های اولد در ابتدا از آرایش پیکسلی آسیب پذیر و ابتدایی RGB استفاده می کردند که عمر مفید بسیار کمی هم داشتند؛ چیزی حدود 3 تا 6 هزار ساعت. چرا که فشار وارده بر روی ساب پیکسل آبی بیش از حد بود اما در حال حاضر اولدهای WRGB تولید و عرضه می شوند که عمر مفیدی با حدود 8 تا 12 هزار ساعت را دارا هستند؛ یعنی 4 تا 8 سال حداکثر این نمایشگر ها سلامتشان تضمین می شود.

OLED پنل های LED انواع مختلفی دارند و وابسته به روشنایی و کنتراستی که دارند عمر مفیدشان هم متغیر خواهد بود. در حالت کلی این نوع نمایشگرها بین 30 تا 60 هزار ساعت عمر مفید داشته که به راحتی تا 8 الی 15 سال سرحال و سالم خواهند ماند.

انواع تلویزیون

تلویزیون های LCD

تلویزیون های LCD رایج ترین نوع تلویزیون های موجود در بازار است و به دلیل تنوع قیمت و اندازه، میان کاربران محبوبیت خاصی دارد. در این نوع تلویزیون ها، مصرف برق کمتر از تلویزیون های عادی است. کیفت تصاویر نیز بالاتر است و مهم تر از همه اینکه نسبت به تلویزیون های عادی اشعه های خطرناکی منتشر نمی کنند که به چشم آسیب بزند.

بازارچه ایزی پی

تلویزیون HD

HD مخفف کلمه انگلیسی High Definition به معنای کیفیت بالاست.

تلویزیون های HD ، تلویزیون هایی هستند که دارای کیفیت صدا و تصاویر بهتر از تلویزیون های عادی هستند. در این تلویزیون ها قابلیت اتصال به دستگاه های الکترونیکی مانند کامپیوتر وجود دارد. تصاویر شفاف، نمایش رنگ بیشتر، طول و عرض بیشتر تصاویر و صدای باکیفیت از چند کانال از ویژگی های عمده این تلویزیون ها می باشد.

تلوزیون OLED

مخفف عبارت organic light-emitting diode و به معنی دیود ارگانیک گسیل دهنده نور است. از لحاظ فنی، نمایشگرهای اولد از لایه ای از مواد ارگانیک که بین دو الکترود قرار گرفته است، تشکیل می شوند. اما آنچه یک مصرف کننده معمولی کافی است بداند، این است که در نمایشگرهای OLED بر خلاف LCD هر پیکسل خودش نور خود را تأمین می کند.

تماس با ایزی پی

تلوزیون پلاسما

تکنولوژی تلویزیون پلاسما مشابه تکنولوژی مورد استفاده در لامپ فلورسنت است.

صفحه نمایش خود را از سلول ها تشکیل می دهد. در هر سلول دو پانل شیشه ای با یک شکاف باریک که در آن گاز نئون-زنون تزریق می شود و در طول فرایند تولید پلاسما به صورت پلاستیکی بسته بندی می شود، جدا می شود.

وقتی که مجموعه پلاسما در حال استفاده است، گاز در فواصل خاصی بار الکتریکی را شارژ می کند. گاز شارژ سپس فسفر قرمز، سبز و آبی را می گیرد، بنابراین یک تصویر تلویزیون ایجاد می کند.

تلوزیون LED

تلویزیون led-تلویزیون LED مخفف واژه Light Emitting Diode و به معنای دیود ساطع کننده نوراست. دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزو خانواده دیودها هستند و دیودها نیز زیر گروه نیمه هادی ها به شمار می آیند.

خاصیتی که تلویزیون LED را از سایر نیمه هادی ها متمایز می کند این است که با گذرجریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور ازآنها ساطع می شود.

تلوزیون UHD

UHD مخفف کلمه Ultra High Definition می باشد و به صفحه نمایش های گفته می شود که رزولوشن آنها 21803840 پیکسل است. در حقیقت این مقدار resolution، چهار برابر رزولوشنی می باشد که در تلویزیون های HD استفاده می شود. این مقدار resolution، یعنی تعداد تراکم پیکسلی بالا می باشد که در نهایت منجر به ایجاد تصویر شفاف تر، واضح تر و به طور کلی تصویر با کیفیت می شود.

تلویزیون سه بعدی به انگلیسی 3D television

تلویزیونی است که تصاویر یا فیلم ها را با استفاده از فناوری های سه بعدی و عینک های مخصوص به صورت برجسته نشان می دهد.

در تلویزیون های معمولی برای تشکیل تصویر از نقاط فوق العاده کوچکی به نام پیکسل استفاده می شود. این در حالی است که در یک تلویزیون سه بعدی، این پیکسل ها به دو قسمت تقسیم می شوند و یک قسمت از آنها برای ایجاد یک تصویر استفاده می شود و قسمت دیگر برای ایجاد یک تصویر مشابه دو تصویر اولی ولی با اندکی تفاوت با آن، در فاصله های خیلی نزدیک یا خیلی دور این دو تصویر روی یکدیگر افتاده و تصویر نهایی تقریباً نامشخص می شود.

تلویزیون هوشمند

منظور از تلویزیون هوشمند، تلویزیون هایی است که شامل ست آپ باکس یا گیرنده شبکه های دیجیتالی شده و قابلیت دسترسی و استفاده از اینترنت را در خود به عنوان یک گزینه کاربردی و امروزی دارند.

تلویزیون هوشمند قابلیت های نرم افزاری متعددی مثل اپ ها و تشخیص ژست های حرکتی دارند اما ویژگی اصلی و الزامی، دسترسی به اینترنت و امکان استفاده از دنیای وب است.

فاصله مشاهده تلویزیون توصیه شده

تمام تلویزیون ها از فاصله و زاویه ای توصیه شده برخوردار هستند که باید هنگام تنظیم آن در خانه خود به آن توجه کنید. بهترین و جامع ترین تجربه مشاهده وقتی است که 40 درجه از دید شما توسط صفحه نمایش گرفته می شود. این فاصله بینایی با دانستن اندازه تلویزیون شما قابل محاسبه است. برای به دست آوردن این فاصله مناسب، اندازه صفحه را در 1.2 ضرب کنید. بنابراین برای تلویزیون 75 اینچی، این یعنی نشستن 90 اینچ یا 2.3 متر فاصله دارد.

بهترین مدل های تلوزیون 2021

LG CX OLED بهترین تلویزیون هوشمند 4k

بهترین تلویزیون 4k که تا به امروز تولید شده است و دارای جدیدترین تکنولوژی روز و بهترین سیستم عامل (WEBOS) می باشد، LG CX است. این جایگزینی برای LG C9 OLED پرچمدار سال 2019 می باشد.

Sony X950H بهترین تلویزیون هوشمند برای نمایش دقت رنگ

X950H دارای سیستم عامل اندروید می باشد که امروزه به دلیل اینکه در گوشی های تلفن همراه نیز همین سیستم عامل وجود دارد بسیاری از کاربران با آن آشنایی کافی دارند. این سیستم عامل امکان انتقال داده های صوتی و تصویر یا به اشتراک گذاری داده را امکان پذیر می سازد. از لحاظ جستجو و تعداد برنامه های کاربردی بدون رقیب و سرعت پردازش آن نیز برای صفحات وب فوق العاده است.

SAMSUNGQ80T بهترین تلویزیون هوشمند مخصوص گیمینگ

Q80T دارای یک لایه ضد انعکاس ویژه می باشد که تاثیر منفی نور لامپ یا پنجره بر کیفیت تلویزیون را به حداقل می رساند.

Q80T یک تلویزیون کیولد سامسونگ جذاب و همه جانبه است که عملکرد خوبی در هر نوع استفاده دارد. پنل VA آن از نسبت کنتراست بالایی برخوردار است که با full-array local dimming کاملاً تقویت می شود تلویزیون Q80T یک انتخاب مناسب برای گیمرها می باشد.

H8G هایسنس بهترین تلویزیون هوشمند با بودجه کم

تلویزیون H8G خوب و کاملاً مناسب است و با برخی از گزینه های فناوری هایی ارائه شده است که در این رنج قیمت پیدا نمی شود. این مدل طراحی زیبایی دارد و برای یک مدل با بودجه کم کاملاً مناسب است.

مدل SONY OLED 8K TV Z9J

سونی در ساخت تلویزیون Z9J از نمایشگر OLED بهره گرفته است. تلویزیون اولد به دلیل حذف لامپ های نوری و استفاده از گاز الی به منظور ایجاد نور، بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. تلویزیون سونی SONY OLED TV Z9J از رزولوشن 43207680 پیکسل و یا 8K بهره گرفته است.

Samsung Neo QLED TV QN900A

برترین تلویزیون QLED سامسونگ در سال 2021 به لطف استفاده از فناوری HDR 64X قادر است میزان وضوح و کنتراست تصویر را به نهایت خود برساند و کاربر را مجذوب خود نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1634

به "خرید تلویزیون اقساطی با چک و سفته" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید تلویزیون اقساطی با چک و سفته" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تلویزیون اقساطی با چک و سفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید