خرچنگ ایرانی نامزد جام طلایی شانگ های چین شد

به گزارش مرد کوچک، انیمیشن خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی نامزد جام طلایی جشنواره شانگ های چین شد.

خرچنگ ایرانی نامزد جام طلایی شانگ های چین شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، انیمیشن خرچنگ ساخته شیوا صادق اسدی، یکی از جدیدترین پویانمایی های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به بخش رقابتی جام طلایی جشنواره فیلم شانگ های چین راه پیدا کرد.

این انیمیشن اولین حضور خود را در بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم شانگ های کشور چین تجربه می نماید.

انیمیشن 10 دقیقه و 50 ثانیه ای خرچنگ درباره پسربچه ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه در آید، ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می گردد نقش یک خرچنگ است.

جشنواره بین المللی فیلم شانگ های (SIFF)، یکی از عظیم ترین جشنواره های فیلم در آسیا و همچنین یکی از 15 جشنواره الف جهان محسوب می گردد.

پیش از این قرار بود بیست وسومین جشنواره فیلم شانگ های از 24 خرداد تا 2 تیر 1399 (13 تا 22 ژوئن) برگزار گردد، اما مسئولان برگزاری این رویداد سینمایی به دلیل وجود ویروس کرونا، زمان برگزاری آن را به 4 تا 12 مرداد 1399 (25 جولای تا 2 اوت 2020) موکول کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1105

به "خرچنگ ایرانی نامزد جام طلایی شانگ های چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرچنگ ایرانی نامزد جام طلایی شانگ های چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید