جلسه مدیران 4 شرکت فناوری با اتحادیه اروپا به تعویق افتاد

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته قانونگذاران اتحادیه اروپا، جلسه استماع دادرسی آمازون، اپل، فیس بوک و آلفابت که قرار بود یکم فوریه (13 بهمن) برگزار گردد، دو ماه به تعویق افتاده است.

جلسه مدیران 4 شرکت فناوری با اتحادیه اروپا به تعویق افتاد

با ما سفر کنید و با تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در اوایل ماه جاری میلادی مجلس اتحادیه اروپا از مدیران ارشد اجرایی 4 شرکت عظیم فناوری خواست تا با شرکت در جلسه استماع دادرسی در بروکسل، در فرایند آماده سازی اطلاعات برای قوانین سختگیرانه پیشنهادی، به آنها یاری کند.

قانونگذاران آنتی تراست (ضدانحصار) اتحادیه اروپا از 4 شرکت عظیم فناوری خواسته اند تا فعالیت هایی با هدف تثبیت سلطه بر بازار و از میدان به در کردن رقبای کوچک را متوقف نمایند و همزمان اقدامات بیشتری برای حذف محتوای مخرب و غیر قانونی در پلتفرم های شأن انجام دهند. در غیر این صورت شرکت های مذکور با جریمه های سنگینی روبرو خواهند شد.

رویترز با اشاره به نامه ای رسمی می نویسد: کمیته امور مالی مجلس اتحادیه اروپا که دعوتنامه ها را ارسال نموده، آماده است تا تاریخ جلسه استماع را از یکم فوریه تغییر دهد و تاریخ های جدیدی را برای انجام این جلسه آنالیز کند.

قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام نموده اند تاریخ دیگری در ماه فوریه یا مارس برای برگزاری این جلسه در نظر می گیرند. این درحالی است که به گفته منابع مطلع احتمال اندکی وجود دارد مدیران ارشد اجرایی شرکت های فناوری در این جلسه حضور یابند و ترجیح می دهند مدیران دیگری را به این جلسات بفرستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1419

به "جلسه مدیران 4 شرکت فناوری با اتحادیه اروپا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مدیران 4 شرکت فناوری با اتحادیه اروپا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید