ثبت نام الکامپ 1400 از امروز آغاز شد

به گزارش مرد کوچک، نظام صنفی رایانه ای استان تهران از آغاز ثبت نام متقاضیان برای حضور در نمایشگاه بین المللی الکامپ 26 خبر داد.

ثبت نام الکامپ 1400 از امروز آغاز شد

ثبت نام در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ الکامپ از صبح امروز، چهارشنبه 12 خردادماه از طریق سایت این نمایشگاه آغاز شد و تا سرانجام خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان نصر، مانند سال های گذشته جانمایی در نمایشگاه الکامپ بر اساس اولویت زمانی ثبت نام انجام می شود.

نمایشگاه الکامپ 1400 در تاریخ 18 تا 21 تیرماه 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ثبت نام در این نمایشگاه یک مرحله ای و قطعی است.

الکامپ 1400 با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و بهداشت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت در بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش ایرنا، بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شد، تیر ماه امسال برگزار می شود. قرار بود این نمایشگاه سال گذشته مانند تمام 25 دوره قبل برگزار شود اما شیوع کرونا باعث لغو هر سه تاریخ تعیین شده از سوی مسئولان برگزاری شد اما رویداد جانبی و مهم آن یعنی الکام استارز به صورت آنلاین برگزار شد.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1659

به "ثبت نام الکامپ 1400 از امروز آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام الکامپ 1400 از امروز آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید