فراوری مسکن بر رشد جمعیت و صنایع وابسته اشتغال تاثیر جدی دارد و با رونق مسکن شاهد رونق اشتغال می باشیم

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران-رضا علیخانی با عنوان اینکه در طرح جهش فراوری مسکن در سال 1401 در استان 37 هزار واحد پیش بینی شده است که 17 هزار واحد در حال اجرا شدن است، گفت: با اقدام انقلابی و مدیریت جهشی، عقب ماندگی های بخش مسکن را جبران کنیم .

فراوری مسکن بر رشد جمعیت و صنایع وابسته اشتغال تاثیر جدی دارد و با رونق مسکن شاهد رونق اشتغال می باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رضا علیخانی، در جلسه شورای تامین مسکن استان با عنوان اینکه در طرح جهش فراوری مسکن در سال 1401 در استان 37 هزار واحد پیش بینی شده است که 17 هزار واحد در حال اجرا شدن است و می بایست با اقدام انقلابی و مدیریت جهشی عقب ماندگی های بخش مسکن را جبران کنیم، اعلام نمود: اداره کل راه و شهرسازی متولی و تسهیل کننده اصلی مقوله مسکن است و مکلف است با همکاری وزارت امور اقتصاد و دارایی نسبت به تاسیس صندوق توسعه و تسهیل سرمایه گذاری اقدام نماید.

وی، اضافه کرد: بافت های فرسوده شهرهای استان احتیاجمند مشوق های لازم و انگیزه بخش برای ساخت و ساز می باشند و اراضی پیشنهادی برای اجرای طرح خودمالکی احتیاج به پیگیری ویژه تری دارد.

علیخانی، اضافه کرد: در بخش تسهیلات مسکن روستایی از 9800 فقره سهمیه استانی تا به امروز 8420 فقره ابلاغ شده است که از این تعداد 3474 نفر به بانک معرفی شدند.

وی گفت: فراوری مسکن بر رشد جمعیت و صنایع وابسته اشتغال تاثیر جدی دارد و با رونق مسکن شاهد رونق اشتغال می باشیم و در طرح اقدام ملی مسکن تا به امروز 30 درصد از این طرح در استان در حال اجرایی شدن می باشد.

رضا علیخانی، توضیح داد: حاشیه نشینی آسیب های اجتماعی طلاق فقر شکاف طبقاتی افزایش نرخ بیکاری از پیامدهای شکست طرح های مسکن می باشد که می بایست سیاست گذاری مناسبی در حوزه مسکن صورت گیرد و برای احیا و نوسازی بافت های فرسوده می بایست تدابیر ویژه ای در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1977

به "فراوری مسکن بر رشد جمعیت و صنایع وابسته اشتغال تاثیر جدی دارد و با رونق مسکن شاهد رونق اشتغال می باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مسکن بر رشد جمعیت و صنایع وابسته اشتغال تاثیر جدی دارد و با رونق مسکن شاهد رونق اشتغال می باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید