در این چند سال فشارهای زیادی را تحمل کردم

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که همه باید یاری نمایند تا بنی تمیم پیروز گردد و این پیروزیت به نام او ثبت نمی گردد و به نام مجموعه ورزش استان ثبت می گردد، گفت: در چند سال فعالیتم فشارهای زیادی را تحمل کردم.

در این چند سال فشارهای زیادی را تحمل کردم

افشین حیدری در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار گردید، اظهارکرد: امروز یکی از برترین روزهای کاری من است که بار سنگین مسئولیت را به عزیز دیگری واگذار می کنم. ورزش خوزستان به عنوان یک سهمیه بزرگ در موضوعات اجتماعی کشور دیده می گردد، خوزستانی که در لیگ برتر فوتبال کشور سهمیه ویژه دارد و در رشته های انفرادی نیز قهرمانان ارزنده دارد و روزگاری مهد قهرمانان بزرگ بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: از ابتدای سال 96 که کار خودم را در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شروع کردم، هدفگذاری من آن چه بود که خلاء و ضعف ورزش استان بود. توسعه زیرا ساخت های ورزش خوزستان مدنظر نهاده شد زیرا خوزستان هشت سال درگیر جنگ بود و متاسفانه پس از این دوران نیز ورزش خوزستان در زمره اولویت های بازسازی اماکن قرار نگرفت. مظلومیت خوزستان آنقدر زیاد بود که در سرانه ورزش جزو 10 استان آخر کشور بودیم که این مهم به عنوان اولویت در دستور کار ما نهاده شد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان گفت: امروز با افتخار می گویم کاری که همکارانم طی چند سال گذشته انجام دادند در هیچ دستگاهی در ادارات کل کشور و ادارات استان خوزستان اتفاق نیفتاد. هدف گذاری افزایش سرانه ورزشی از ابتدای سال 96 شروع شد و در این مدت که فعالیت داشتم بیش از 124 پروژه ورزشی افتتاح شد. بعضی پروژه ها حتی ارزش ثبت ملی داشتند یعنی به یک پروژه برای اتمام کار زمان زیادی خورده بود. به طور مثال خانواده شهید سروندی اندیمشک به دفعات خواهان بودند که نام شهیدشان از درب سالنی که به نام این شهید نام گذاری شده بود، برداشته گردد. اما به لطف خدا این پروژه ها به انتها رسیدند و پروژه های جدیدی نیز شروع شد.

وی بیان نمود: زمانی که کار را شروغ کردیم، اعتبارات عمرانی حوزه ورزش، 33 میلیارد تومان بود اما با مجموعه مدیریتی وقت وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه استان و مجمع نمایندگان خوزستان هماهنگی هایی صورت گرفت و برنامه ریزی کردیم و خوشبختانه امروز بر اساس مستندات، هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به حوزه ورزش خوزستان اختصاص داده شده است، اعتباری که در هیچ دستگاه و استان دیگری ابلاغ نشده است.

حیدری با بیان این که تا امروز بیش از 11 استخر، بیش از 23 سالن ورزشی و بیش از 30 چمن مصنوعی در خوزستان افتتاح شده است، عنوان نمود: بعلاوه در حوزه سرمایه گذاری ماده 27 اداره ورزش و جوانان خوزستان جزو دستگاه های برتر استان است و به طور مثال در سال 99 کل استان تعداد 10 پروژه واگذار شده به ماده 27 داشت که از این تعداد 9 مورد متعلق به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بود. همه این ها بخشی از فعالیت همکارانم بوده است. بعلاوه سجادی وزیر ورزش نگاه خاص به استان خوزستان داشته است.

وی در خاتمه نیز بیان نمود: امروز از بدنه ورزش یک جوان خوب که جزو افتخارات استان خوزستان است و می تواند در کنار سایر همکاران کارهای خوبی را برنامه ریزی کند. همه باید یاری نمایند تا بنی تمیم پیروز گردد زیرا او به تنهایی نمی تواند. پیروزیت بنی تمیم به نام او ثبت نمی گردد و به نام مجموعه ورزش استان ثبت می گردد. بعلاوه من در این چند سال فشارهای زیادی را تحمل کردم که البته از آن هایی که به ناحق حرف زدند گذشتم و امیدوارم اگر کوتاهی در کار شد من را ببخشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1902

به "در این چند سال فشارهای زیادی را تحمل کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این چند سال فشارهای زیادی را تحمل کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید